@amann nu willen we ook foto's zien he @mendy waar werk jij? @bubbels wat pittig zeg steeds die zieknhuisbezoekjes. En je kleine heeft zeker veel jeuk? @kib, lekker veel verkocht maar ook veel gekocht? Ik zit vandaag met een kleine zieke man, krijgt in 1 keer 4 tanden en is aan de diarree.....en niet te genieten
He meiden, Allereerst welkom Sju, Bubbels en Roberta! Sju ja ik ook hier We hebben alleen maar verkocht en ik heb gewoon niets gekocht!! Er was ook niet zo veel bijzonders en de kleding maat die ik nodig heb was daar ook niet te vinden. Balen dat Elio ziek is, die kleine van mn zus kreeg ook ineens 4 boventanden tegelijk. Hoop dat de boel snel door is en hij weer opgeknapt is. Amann we waren je niet vergeten hoor! Fijn dat je een mooie dag hebt gehad. En arme man; jezelf zo mooi maken dat hij bijna flauw valt Roberta das nog wel een verschil denhaag of limburg! Bubbels wat sneu dat je kleine meid zo onder de eczeem zit. Heeft ze er zelf veel last van? Mendy wat een zware dag heb jij voor de boeg. Hoop dat je hem een beetje door gaat komen. Veel sterkte meid, dikke knuffel! Hier alweer 2 avonddiensten erop zitten. Vanavond nog 1 te gaan en das ook de laatste dag van mn stagiaire Morgen 1 dagje vrij en dan mag ik er 6 achter elkaar werken..pffff Gelukkig doet mn kleine man het super goed. Gisteren lekker bij oma gespeeld alleen wilde hij niet echt avond eten. Vanmorgen was hij intens verdrietig toen papa wegging. Gelukkig kon ik hem troosten met zijn speentje en zijn kroeldoekje. Nog even samen in het grote bed gelegen en ons toen klaar gaan maken voor kdv. Over een uurtje ongeveer de deur uit richting werk. Eerst nog ff snel langs de winkels voor een nieuwe cameratas voor mij en neefje.
@kib je bent ook altijd zo druk Ik ben nu even vrij ik mag morgen en overmorgen weer een vroege dienst. Elio nu al 4 poepluiers gehad pffff en tot zijn nek onder dus kan weer lekker wassen! Wat een rot weer he? Ook niet om lekker naar buiten te gaan!
sju wat een ellende he al die vieze poepluiers...bleghhhhh En dat weer... zo koud! Ik heb gewoon de kachel aan gedaan hier in huis!
Dag allemaal Helaas niet genoeg tijd om alles terug te lezen maar heb nu wel een abbonementje op dit draadje zodat ik vanaf nu dingen meekrijg . @Kibbeling: Ja, ik was vergeten erbij te vertellen dat ik ook in Maastricht ben opgegroeid. Op mijn 18e naar Delft gegaan, en nu woon ik ondertussen 15 jaar hier. (Delft 10 jaar + 5 jaar Den Haag.) Ik zal het erg missen hier, wil aan de ene kant ook niet verhuizen. Het is echt 50-50: Allebei heeft voors en tegens. Vrienden hier, familie daar. Directe hier, gemoedelijke daar. Veel te doen en veel OV hier, maar tuin en garage (betaalbaar) daar. Tja. Won ik maar de loterij zodat we ons appartementje hier konden houden èn een huis in Limburg!
Tja, Roberta, ik kan het me heel goed voorstellen! Ik heb mijn hele leven in een druk stuk van Rotterdam (zuid) gewoond en ben nu sinds 17 december 2012 verhuisd naar een gemeente aan de rand van Rotterdam. Alles is hier anders. Hier zijn de huizen groot en betaalbaar, maar het is heel stil en over het OV kan ik echt klagen Maar goed, wel een goede omgeving om die kleine op te laten groeien en dat vonden wij t belangrijkste. Hebben jullie al een idee wanneer jullie terug willen verhuizen? @Judith, arm kereltje! Robin is nog helemaal tandloos, maar ik zal dat straks ook wel krijgen Vandaag is ie alleen maar jengelig. Hij wil maar niet slapen (wil ie overigens bijna nooit) en het enige wat een beetje werkt is rondsjokken met m. Ik krijg er lamme armen van Willen jullie wel weer aan de medicijnen voor een derde? Hier wel een wens voor een tweede, maar voorlopig nog even niet. We gaan er pas voor als Robin minstens 2 is geweest. Knap dat veel van jullie in de zorg werken. Ik heb ooit een opleiding tot verpleegkundige gedaan, maar ben in t derde jaar gestopt. Het was gewoon niks voor mij. Ik vond het zorgen voor mensen wel heel erg fijn, maar het verpleegtechnisch handelen en het snelle van een ziekenhuis trok me gewoon niet. Ik ging er echt aan onderdoor. @Aman, fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad! Ben wel heel benieuwd naar je jurk hoor! @Coon, welkom! Leuk dat we met steeds meer zijn! @Mendy, heel veel succes vandaag. Pittig en zeer verdrietig, dat soort dingen @Kibbeling, heerlijk zo'n kleintje even in het grote bed. Ik vind het tot nu toe het mooiste moment van de dag met Robin. Tussen 09:00 uur en 11:00 uur ligt ie bij ons in t grote bed. Ik leg m in het midden, maar dan kruipt ie op zijn zij en als ik dan even later mijn ogen open doe, dan ligt ie helemaal bij me en stiekum te gluren En als ik dan tegen hem ga praten, krijg ik de grootste glimlach! Geweldig vind ik dat! Dat ga ik echt missen Vandaag nog telefoon van mijn werk gehad. Even bellen hoe het hier gaat en alvast wat dingetjes doornemen voor over 2 weken. Ik merk dat mijn verlof nu echt teneinde gaat lopen. Ik heb al een werkschematje gemaakt. Gelukkig tot halverwege september in ieder geval maar 3 dagen en daarna zien we wel weer. Als er ooit een tweede komt, zou ik wel iets langer verlof willen hebben. 12 Weken is echt heel weinig vind ik.
ik haak hier ook even in om alles terug te kezen is niet echt te doen. ik werk als hulp in de houshouding in poeldijk voor hoelang is de vraag ligt er aan of al de plannen van rutte door gaan. we wonen nu ongeveer 7 jaar in den haag we hebben een kleine eengezingwoning met een tuin waar we bijna nooit in zitten omdat het in de zomer te heet is we zitten heel vaak aan de voorkant met verschillende buren bij elkaar en de kinderen lekker samen spelen.is altijd erg gezellig. ik wil de lente vandaag even buiten wezen wandelen met me kleine meid om ook boodschapjes te doen maar wat was het koud.de katten kunnen ook niet wachten op mooi weer dan mogen ze in de ren is mij nu te koud om met het raam open te zitten.vorig weekend is ons kleine meid heel ziek geweest waardoor ze in het ziekenhuis moest verblijven wat een heftige dagen waren dat je merkt echt dat ze geestelijk wel een klap heeft teverwerken. erg leuk om meer mensen te leren kennen die wat dichterbij wonen
Hallo meiden, Mijn dochter heeft inderdaad veel last van de jeuk. Eerder krabde ze nog niet zo erg maar sinds anderhalve maand is ze ook steeds ziekjes (oorontsteking, koortsig zonder reden, tanden enz) waardoor ze nu weer helemaal onderzit. Nu krabt ze veel en zat vorige week weer helemaal onder de korsten e.d. 's nachts moet ze ook in een krabpakje (zo'n dwangbuis voor baby's niet goed voor je moederhart) maar ja het helpt wel de krabschade beperkt te houden. @coon, phoe klinkt heftig aantal dagen in het ziekenhuis. Hoop dat het nu weer beter met je dochter gaat. Hoe hebben jullie het zelf ervaren? Valt inderdaad niet mee om alles bij te lezen. Haha dat betekent dat we met genoeg kletsen. Gezellig!
met me dochtertje gaat het nu weer beter maar geestelijk merk je het nog een beetje aan dr.ik heb het als heftig ervaren zeker de zondag dat was haar slechtste dag ze bellef maar spugen ik had haar de hele tijd vast en maar mama mama mama gillen en ze was leeg dus er kwam niks meer.daar brak echt me moeder hart. pff klinkt van jou dochtertje ook heftig zeg
@coon; fijn dat het beter gaat. klinkt inderdaad als een heftig dagje wat je gehad hebt. ik snap je moederhart. Nu snel weer opknappen. Met mijn kleine is ook wel een 'gedoe' maar over het algemeen (op de laatste periode na dan) is ze het grootste gedeelte van de tijd gezellig, lachend en genietend van alle aandacht op het kdv (ze is de jongste dus levende pop hihi) Dat maakt dat ik wel van haar kan genieten en haar goed zie ontwikkelen op de andere gebieden. Probeer het in ieder geval positief te bekijken altijd, maar sommige dagen duren echt langggg maar ja dat zullen wel meer moeders hebben ga ik dan maar vanuit.
Zielig als die kleintjes wat mankeren! Je voelt je dan zo machteloos! En je kan aan zo'n kleintje ook niet uitleggen waarom iets moet (prikjes, zo'n dwangbuisje, zalfjes e.d.) Fijn dat je dochter voor de rest van de tijd lekker vrolijk is Bubbels! Weet je trouwens waardoor het eczeem veroorzaakt wordt? Robin heeft er ook een beetje last van, maar voelt er zelf niets van. Ik heb van de kinderarts een of andere vaselinezalf gekregen en de eczeem zou volgens haar vanzelf weg moeten gaan.
Even een snelle zwaai.. Sorry dat ik niet bijgelezen hebt, het dringt niet zo goed tot me door nu.. Afscheid van me tante was mooi en zeer emotioneel... Ze zei zelf dat ze er helemaal vrede mee had.. Ik heb alleen maar liggen piekeren en dus bijna niet geslapen.. Blegh wordt een lange werkdag..
@mendy sterkte vandaag! Ik zal vanavond even reageren ik type nu op mijn foon bij de bushalte hahaha. Heb kort nachtje gehad want Elio heeft erg onrustig geslapen. Dus ff doorbijten vandaag! Helaas weet ik al dat het idioot druk gaat worden en dan moet ik tussendoor nog naar cursus ook. Zou vandaag ook een cursus geven maar die heb ik maar gecanceld. dag meiden een fijne dag
Nieuwe meiden welkom Mendy veel sterkte! En neem je tijd,bijlezen kan altijd nog Ik heb de rest een beetje globaal bij gelezen hoor.. zag dat er gevraagd werd naar fotos! maar die plaats ik eigenlijk nooit op t forum..alleen op FB Misschien is het een leuk voorstel om van ons clubje een FB club te maken?? of doet niemand daar aan hihi? Persoonlijk vind ik dat makkelijker bij te houden als ik een paar dagen niet online ben geweest (misschien hebben anderen dit ook?) Ohja weet iemand misschien vanaf wanneer babys tandjes kunnen krijgen?? Mn zoontje heeft ineens ook tig diarree en dunne luiers de laatste dagen,geen koorts maar wel huileriger dan normaal! Mij lijkt het nog erg vroeg maar je weet maar nooit
@Rolinka, het is constitutioneel eczeem (oftewel erfelijk) en kan bij haar door van alles worden getriggerd (bv allergie, ziekte, weerswisselingen enz). Helaas is ze van beide kanten ernstig belast. Veel allergiëen bij zowel pa als mij dus tsja. Nu ook in de molen voor koemelk enz. @Mendy; sterkte! @Amann tandjes komen meestal vanaf 6 maanden, maar ik hoor ook genoeg verhalen om mij heen van kinderen waar ze eerder komen. De dingen die je benoemd zouden daar goed van kunnen zijn. Mijn dochter had met bijna 5 maanden ineens binnen 3 dagen twee voortanden onder (echt een grappig gezicht dat wel als ze lacht). Vind het ook prima om het besloten te maken, ik ben namelijk ook erg zuinig met foto's op internet, maar voor een aparte groep is dat dan toch makkelijker. Heb vannacht een kort nachtje gehad, dus ga er vanavond vroeg in. Ik lees van de week weer bij!
ik heb heel veel bijgelezen maar het meeste al weer kwijt... Mendy neem je tijd het is en blijft een moeilijk iets om afscheid van iemand te moeten nemen. Sterkte komende periode. Amann ik heb wel fb maar doe er eigenlijk vrij weinig mee. Vraag maar aan Sjudith Hier vandaag een gezellige dag met mn binkie gehad. We zijn even naar ballorig geweest waar hij zich heerlijk heeft uitgeleefd. Mama moest natuurlijk mee springen op de trampoline en mee klimmen maar ach dat houdt me lenig en jong In de middag kwam vriendin met kleine langs en de kids hebben lekker gespeeld en wij lekker zitten kletsen.
sorry excuus nou heb zo idioot drukke dag gehad dat er absoluut niks is blijven hangen hahaha en morgen nog zo'n dag te gaan! maar het weekend maak ik alles goed @kib nou doe es wat met facebook hihihi