Gezellige mama's of aanstaande mama's Zuid-Holland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Caroline80, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rolinka pff das schikken hopelijk blijft het vanavond en morgen goed gaan en hopelijk heeft hij niet al te veel last van de prikjes.

ik ben echt een kou kleun en inderdaad in me zwangerschap had ik daar minder last van

2. Bubbels1985

Bubbels1985 Actief lid

13 sep 2012
    207
    1
    18
    Herkenbaar had het in mijn zwangerschap ook nooit meer koud, nu zijn de fleecedekens niet meer aan te slepen hahaha.

Hier een spannend dagje gehad, we hebben de sleutel gekregen van ons nieuwe huis. Vanaf zaterdag hard aan het verven, behangen e.d. Eind april hopelijk verhuizen.

ben even kwijt wie het schreef, maar spannend hoor aftellen naar je trouwerij? heb je alles al geregeld of moet je nog dingen, en hoe staat het met de spanning?

Bijna al onze kids zijn aan het kwakkelen als ik het zo lees. Hoop voor iedereen dat ze allemaal snel weer lekker opknappen. En natuurlijk op beter weer zodat we lekker met ze naar buiten kunnen.
    Komende dagen ben ik druk dus zal ik even wat minder reageren.

Fijne dagen weer!

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    excuses....zit nog met een ziek pukkie :( en werk tussendoor etc etc
    ....lees wel mee...

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @rolinka onze kleine vent had dat ook en we zijn op aanraden van een Antilliaanse buuv rijstebloempap gaan gebruiken, dit daarna met kinderarts besproken en het ging geweldig! En nu gebruiken we het nog! oja en Elio slaapt op zijn buik met matras wat schuin

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    hoi hoi,

Rolinka mocht je bij het CB nou het idee hebben niet gehoord te worden ga dan gewoon naar je huisarts toe. Je mamagevoel zit er echt bijna nooit naast! Geloof me ik heb het al met meerdere dingen meegemaakt; voeding/spugen en ook een fikse voorkeurshouding (bleek iets niet goed te zitten in zijn nek)
    Haha hier ook een kleine holle bolle gijsje :D Ach hij groeit goed, volgt zijn eigen lijntje en ziet er niet dik uit. Eerder slank net als zijn papa.
    Wat schrikken trouwens van het spugen. Is dan wel een heftige reactie op zijn prikjes.

Coon wat zullen jullie gebroken zijn zeg. Ik hoop dat ze snel weer lekker doorslaapt en jullie ook bij kunnen tanken. En lekker een weekje weg!

Bubbels gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! Succes met het klussen en hoop dat je je deadline haalt!

Sju elio nog altijd ziek?? Hoop dat hij snel opknapt, wat heeft hij precies?

hier een rustige ochtenddienst gedraaid. Daarna snel naar mn kleine binkie bij mn mams gegaan. Hij was gisteren al gaan logeren en hij moest heel hard huilen bij naar bed gaan. Gelukkig was hij na even troosten wel gaan slapen.
    Samen met mams en neefjes (mams past altijd op alle ukken op dinsdag) naar de intratuin geweest. Even er tussen uit. Ze hebben bij Intratuin Pijnacker een pratende boom (soort sprookjesboom vd efteling) en das voor de kids helemaal geweldig!
    Daarna thuis lekker gegeten en een heel moe manneke naar bed gebracht. Ik ga zo ook want morgen weer vroeg op!

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @kib hij heeft dubbele oorontsteking. Vandaag wel koortsvrij dus proberen we op kdv. We zien wel!
    Met Giulia lopen we momenteel bij het RIAGG ivm gedragsstoornissen. Dat traject duurt nog tot 10 mei dan horen we de uitslag en het behandelplan.
    Gisteren de uitslag van de iqtest gehad en die was hoog :O
    Ze heeft een iq van 136 en normaal is tussen de 90 en 100...
    Dus ook nu weer een handvat om mee aan de slag te gaan!

@zonnebloem hoe gaat je dag er uit zien?

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Jeetje sju wat een zielig ventje. Hoop dat zijn oortjrs snel weer schoon zijn. Dir Guil is een slimme meid dus! Kan me voorstellen dat je.niet altijd weet hoe daar mee om te gaan. Hoop dat er wat nuttigs uit de test komt.

Hier mn laatste dag werken achter de rug! Heb er 6 op zitten en moet zeggen dat mn laatste dag toch wel tegen viel :(
    Clienten waren ook erg druk en ik heb zeer slecht geslapen dus kon t niet helemaal hebben zeg maar. Straks ff met vriendin naar de markt en de ikea en daarna mn kleine ventje.halen!
    Morgen een lekker dagje vrij :)

8. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Spannend bubbels! Succes met klussen!

@Judith, vanwege enorme darmpkrampjes durven we hier geen veranderingen in de voeding aan te brengen. We hopen nu gewoon dat als ie vaste voeding gaat krijgen, het over is. Op zijn buik slapen lukt niet. Hij slaapt eigenlijk altijd op zijn rug met zijn hoofd naar links. Balen van je mannetje zeg, zo zielig! Een dubbele oorontsteking, pittig! En het iq van je meisje, merk je daar ook al wat van? Kun je daar zelf wat mee?

@Kibbeling, het CB hoort mijn klachten wel. Het is meer de huisarts (droge huid, maaien met armpjes, slecht slapen en spugen komt allemaal door zwitsal ;)) en de kinderarts (nee hoor, volkomen normaal zoveel spugen, droge huid? ach, neem maar een beetje vaseline) waarbij ik het gevoel heb dat mijn klachten niet serieus genomen worden. Ik maakte een afspraak met de KA op 11 februari, kon pas op 12 maart daar terecht. Dus tja... Bij het CB gisteren lang gesproken met de kinderarts van daar. Die heeft me gelukkig wel wat gerustgesteld. Ik moet me niet al te druk maken over het spugen, want zijn gewicht is gewoon goed. Hij komt nog steeds aan. Ik denk dat ik me gewoon teveel zorgen maak. Voor zijn voorkeurshouding en platte hoofd lopen we bij de fysio en dat gaat gelukkig wel goed.

Geniet van je vrije dag!

9. mmes

mmes Lid

27 mrt 2013
    29
    0
    0
    hallo zuid-holland mama's,

Mag ik inbreken bij jullie? Wat een gezellig clubje. Ik ben 17 weken zwanger van de 2e. Onze oudste dochter gaat volgende week wennen op de basisschool. Bijna 4 dus, zo spannend allemaal. Ben 28, en woon nu 10 jaar in z-h. Eerst rotterdam, toen Den haag, en nu een aantal jaar in het westland. Werk net zoals meerdere hier in de zorg.

Fijne avond!

10. Bubbels1985

Bubbels1985 Actief lid

13 sep 2012
    207
    1
    18
    Welkom Mmes, tuurlijk mag je inbreken.
    Grappig dat er zoveel meiden hier in de zorg werken inderdaad.

Hier weinig nieuws te vertellen, maar lees wel mee!

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    welkom mmes :)

Even vanaf mijn werk...illegaal dus hihihi

@kib en @rolinka, Giulia kon met 9 mnd al praten en met een jaar kon je echt al een gesprek houden. Met 15 mnd dag en nacht zindelijk. En je merkt aan alles dat ze voorlijk is.

@rolinka begrijpelijk dat je niet gaat switchen...

Ga weer ff verder :p

12. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Mmes, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe vindt je dochter dat ze er een broertje of zusje bij krijgt?

@Judith, wauw, dat lijkt me aan de ene kant makkelijk, maar aan de andere kant ook heel pittig. Ik neem aan dat dat meer aandacht vraagt. Werkze verder!

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he meiden,

Rolinka wat lijkt me dat verschrikkelijk moeilijk als je niet gehoord wordt en dan ook nog eens bij je eigen huisarts en kinderarts. Gelukkig wel het gevoel gehoord te worden op het CB en kan je daar steun in vinden. Leuk is het niet. En onbewust blijf je je denk ik toch wel zorgen maken ook al groeit hij goed en komt hij aan. Het is en blijft niet leuk om je ukkie te zien spugen.

Mmes welkom bij de club!
    Spannend hoor je meisje al wennen op de basisschool.

Sju ergens lijkt het me heerlijk om met stijn te kunnen praten zodat hij uit kan leggen wat er is maar aan de andere kant lijkt het me voor zo'n kleintje ook wel frustrerend als je al zoveel weet/begrijpt. Dat zindelijk is wel een zegen aangezien luiers niet echt goedkoop zijn :p
    Hoe gaat het met elio en zijn oren?

Hier gisteren een gezellige vrije dag gehad. Samen met zus en de kids naar de dierentuin geweest. Omdat de rij voor Olli niet zo heel lang was zijn we maar aangesloten. Anderhalf uur en wat scheld/duwpartijen (waarbij we erop hebben gelet de kids uit de buurt te houden) verder hadden we de olli's voor de kids. Snel terug naar de auto waar het lekker warm was. Bij mn zus gegeten en daarna naar huis. Stijn heeft nog even gespeeld en daarna naar bed gegaan.
    Vandaag moest ik alleen de ochtend werken (liep een beetje uit omdat client geen haast had om naar werk te gaan) en daarna met zus naa de stad geweest. C&A had de leuke actie alle kleding 2e voor de halve prijs. Dus flink ingeslagen. Na het shoppen Stijn opgehaald die had bedacht niet mee naar huis te willen maar naar mn zus te willen gaan. Dikke tranen bij in de auto zetten. Gelukkig werd hij wel stil onderweg. We hebben nog even hard meegezongen met Birdy (help the people) Stijn zingt dan Piiiipaa hahahaha. Vanavond hebben we lekker pizza gegeten en na nog even spelen wilde hij wel graag naar bed toe.
    Ik ga zijn voorbeeld lekker volgen. Gelukkig heb ik wel lekker weekend!!

14. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Dames ik ben weer even afwezig hier,sorry.
    Mijn zoontje is gisteren opgenomen in het ziekenhuis (3e keer binnen 4 maanden tijd!)
    Ik snap nu waarom ik de huisarts nooit wil bellen..als het zo afloopt met opnames :( :(
    Hij oogt verder heel gezond dus dat is wel 'fijn'.
    Gisteren schrok ik me kapot,hij lag rustig in de box en ineens hoorde ik een soort kreet en ging hij helemaal shaken met armen en benen (beetje epilepsie achtig vond ik het,verder geen verstand van)
    dus pfff het gaat niet zo goed helaas!
    Liefs

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @aman sterkte met je kleine!!!

16. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Jemig Amann, heel veel sterkte daar! Hopen dat t allemaal goed zit!

Knuffel vanuit hier!

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Amann meis heel veel sterte. Hoop dat t allemaal mee valt. Dikke knuffel meid!

18. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    Wat leuk een regio topic! Ik kom uit de buurt van Dordrecht, ben 28 jaar en heb een dochtertje van 7 weken!

Amann wat heftig zeg.

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Welkom Yvonne.

Allemaal een hele fijne pasen!

20. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom alle nieuwe dames.

@amann heftig heel veel sterkte

vandaag zijn we naar een boerderij geweest met lammetjes was erg leuk de kleine meid heeft genoten.ze heeft zelfs een koe geaait.en we hebben hier bij ons in het zuiderpark een rondje gemaakt met het stoomtreintje

hebben jullie gezellige dagen gehad

Deel Deze Pagina