Omgeving Ede (aanstaande) mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Rinkeltje, 25 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinkeltje

Rinkeltje Actief lid

2 mrt 2014
    134
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik woon sinds een paar jaar in Ede en ken eigenlijk nog vrijwel niemand, buitenom buren en collegas. Het lijkt me leuk contact te hebben met andere meiden (van rond de 30) hier uit de buurt. Laat wat van je horen! ;)

2. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Ik woon in Veenendaal, dus naast jullie (gemeente).. Woon hier inmiddels al een aantal jaar, maar ook nog niet echt andere contacten, wat jij ook zei.

Zie dat je zwanger bent.. Gefeliciteerd!, hoe voel je je?

3. Rinkeltje

Rinkeltje Actief lid

2 mrt 2014
    134
    0
    0
    Net van de misselijkheid af (gelukkig), maar erg snel moe. Begin nu een buikje te krijgen en voel me verder prima. Is nog wat onwennig gevoelsmatig, omdat ik vóór 2014 geen kinderen wilde (redenen uit het verleden). Mijn lief -bijna echtgenoot- wordt komende maand 40 en wilde al jarenlang papa worden. Dankzij/voor hem heb ik de 'deur op een kiertje' gezet en eigenlijk vind ik een kindje toch wel het allermooiste kado dat ik hem kan geven. Ik ben er heilig van overtuigt dat we samen een fraai gezinnetje zullen zijn.

Jouw zoon is net één geworden zie ik, nog gefeliciteerd!

Uit welke regio kom je oorspronkelijk? Ik uit de zeeuwse klei, mijn familie (en een paar vrienden) woont daar nog, dus zo nu en dan rijden we op en neer.

4. MxVxL

MxVxL Lid

16 mei 2014
    91
    0
    0
    NULL
    midden van het land
    Ook in de buurt, ik woon in Bennekom. Woon hier al weer een paar jaar, maar ken ook niet zoveel mensen in omgeving ede/Bennekom. Zelf kom ik uit de Betuwe, niet heel ver hier vandaan.

Gefeliciteerd met je zwangerschap, fijn dat de misselijkheid over is. Zelf ben ik 9 maanden misselijk geweest, geen pretje :(
    Een kindje is zeker het mooiste cadeau dat er is voor je vriend, maar ook voor jezelf :D

5. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Fijn dat de misselijkheid over is. En dat vermoeid zijn kan de hele zwangerschap blijven. Ik hoop dat het meevalt bij je, maar zelf had ik daar redelijk veel last van. Wanneer ga je trouwen? Alvast gefeliciteerd!.. Zelf kom ik uit de achterhoek, ben op mijn 5e naar drenthe verhuisd, en nu sinds een jaar of 7 woon ik hier.

@mxvxlx Wat leuk! Bennekom! Ik heb er (wel jaren geleden) regelmatig gewerkt(in ede trouwens ook) Heftig dat je 9 maanden lang misselijk bent geweest. Maar nu gelukkig over :) Hoe is het met je dochter? doet ze het goed?

6. MxVxL

MxVxL Lid

16 mei 2014
    91
    0
    0
    NULL
    midden van het land
    Was inderdaad geen pretje! Dl is s nachts geboren en de ochtend erna heb ik heerlijk ontbeten toen voor het eerst sinds maanden ... Ze is in ede in het ziekenhuis geboren en daar kan je tussen 7-19 uur bestellen wanneer en wat je wil. Nou die ochtend heb ik een lekker uitgebreid ontbijt besteld :D waar ik uiteindelijk de helft maar van op heb omdat ik te druk was met naar mijn dochtertje te kijken :)
    Gaat goed met haar! Wat is dat genieten, mama mogen zijn!

Jij hebt een zoontje zie ik?! Wat leuk! Komt nu in een leuke leeftijd, maar eigenlijk is elke leeftijd leuk. Is hij al aan de wandel?

7. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Ik ben ook in Ede bevallen dus ken het princiepe van het eten bestellen daar. Pfoe was lekker hoor :) Ben er ruim 3 dagen geweest.
    Herkenbaar dat druk zijn met kijken naar. Ben woensdagavond met een keizersnee bevallen, maar heb die nacht echt niet geslapen, te druk met kijken, luisteren en vol van adrenaline van alles die dag. Lijkt me echt naar maandenlang misselijk te zijn.

Idd elke leeftijd is leuk. vond dat hele kleine ook helemaal geweldig. Maar nu het een echt dreumesje is is ook leuk. Nog niet zelf aan de wandel, maar wel veel optrekken en lopen langs dingen. komt vanzelf!

hoe is het met jou rinkeltje? Weet je al wat het wordt (kan nu even niet zien hoe ver je bent, misschien is het nog te vroeg) en wanneer ben je uitgerekend?

Deel Deze Pagina