Goed idee, app is denk ik het makkelijkst misschien iedereen die mee wil doen even nummer sturen in pb?
Bedoel je naar mij een pb sturen? Ik vind het prima, degene die mee wilt doen, pb me maar dan maken we er een groepsapp van!
Ik word over 4 weekjes ongeveer mama! Maar heb wel een hele leuke stief dochter van 3 waar ik vaak leuke dingetjes mee doet ! Ik woon net in barendrecht en ken eigelijk nog niemand hier.. Dus ik voeg me graag bij jullie toe !
Hey meiden, Ik ben nu 21 wk zwanger van de eerste en lijkt me leuk om met andere (aanstaande) mama's uit Rotterdam in contact te komen. Mag ik me bij jullie voegen? Ik woon op zuid trouwens
Ook ik wil me melden bij de rotterdamse mama's. Ik ben momenteel (bonus)mama en we zijn bezig voor mijn eerste ! Kom zelf uit Rotterdam zuid, enalles laten vallen in den haag na 20 jaar!
Hallo mama's uit Rotterdam. Ik kwam toevallig jullie oproepje tegen. Misschien ben ik al te laat....maar ik zou het ook leuk vinden om mee te kletsen. Ik ben 29 en woon in Rotterdam. Heb een zoon van 9 maanden. Vriendinnen van me met kinderen wonen niet in Rotterdam. En die zonder kinderen juist wel. Wat meer contact met mama's lijkt me dus wel leuk! Groetjes
Hier Spijkenisse. Nog geen mama maar hopelijk komt daar binnenkort verandering in. En ondertussen "oefen" ik alvast met mijn neefje van bijna 1 die zo'n 2 à 3 keer per maand bij mij logeert Ik ben geen sociaal persoon en heb daarom ook weinig vrienden in de omgeving, zeker niet met kinderen. Ben ook niet echt van het reizen dus je zal mij niet veel in Rotterdam zien. Maar misschien zijn er anderen uit Spijkenisse hier aanwezig?
Hoop dat je snel mama mag worden ! maar oppassen tot die Tijd is ook leuk. Jammer dat je niet van reizen houd