Gezellige mama's uit Zuid-Holland!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Shendari, Jan 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Hej Fratello, welkom :)

Hier ook geen skype haha

2. Shendari

Shendari Fanatiek lid

Jul 28, 2012
    1,628
    29
    48
    Leuk! De laatste loodjes dus al :) Spannend! Voel je je goed?

3. Fratello di deb

Fratello di deb Actief lid

Apr 19, 2013
    171
    0
    16
    Zuid-Holland
    Nee helaas voel ik me heel de zwangerschap al beroerd en gaat het ook niet meer over. Mijn lichaam accepteert het jongenshormoon niet zo goed... echt niet leuk. Het waren lange maanden en ben heel blij dat ik nog maar een week of 10 moet ;)

4. Catnip

Catnip Actief lid

Nov 28, 2013
    399
    0
    0
    Hey dames,

Mag een aanstaande mamma uit regio Rotterdam ook meeschrijven? 27e jaar, eerste kindje, ik zou graag lekker meeschrijven en lezen zodat ik alle ins en outs en tips en trics van jullie kan leren ;)

Groetjes!

5. Shendari

Shendari Fanatiek lid

Jul 28, 2012
    1,628
    29
    48
    Fratello, wat vervelend om te horen zeg :( Lijkt me echt naar om je maandenlang niet lekker te voelen. Nog eventjes doorbijten inderdaad!

Welkom Catnip! Ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe voel jij je er bij? Fijne zwangerschap tot nu toe?

Hoe is het met de rest van de dames? Hier gaat alles wel z'n gangetje. Zoontje slaapt overdag niet zo heel veel meer, dus veel met hem bezig :D Wel leuk hoor, maar soms na 2 uur weet je even niet meer hoe je hem nog kan vermaken haha.

Heb voor mijn verjaardag afgelopen december rijlessen cadeau gegeven, maar ik durf nog geen afspraak te plannen. Watje ben ik... :)

6. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Welkom voor de meiden die nieuw zijn.

Hier gaat alles wel z'n gangetje. Morgen mag de oudste weer naar de psz na de vakantie.. Jeeeeeeee :). Dan ga ik altijd lekker wandelen met de jongste. En een ochtend zonder continue gepraat, lekker rustig haha.

@ shendari,

Wat jammer dat hij zo weinig slaapt. Slaapt hij snachts dan heel veel?
    Rijlessen is geen pretje en even een stap maar als je eenmaal geslaagd bent heb je er echt veel plezier aan. :D

7. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

Nov 9, 2009
    2,144
    0
    0
    NULL
    Wat gezellig, ik wil me ook wel melden. Meestal bloeden dit soort topics snel dood, maar wie weet houden we het een tijd vol :)

Ik ben 29 en heb twee kindjes, meisje van 5 en jongetje van 2,5. Ik werk 20 uur per week (2,5 dag). Hobbys heb ik niet echt... Ik ben nu wel begonnen met hardlopen en dat bevalt echt goed.
    Gelukkig heb ik wel een aantal vriendinnen met kinderen (en zonder kinderen) waar ik regelmatig mee afspreek. Verder is het leven sinds de oudste naar school is een stuk drukker (vriendjes die komen spelen, feestjes en zwem/danslessen) dus ik vermaak me zeker.
    O ja, ik kom uit omgeving Voorburg.

8. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Hoi Debster,
    Gewoon volhouden hier ;).
    Hoe lang hardloop je nu al? Lukt het al zonder tussendoor wandelen?
    Voorburg is bij Leiden toch? Ik zie het wel eens op de borden sttaan geloof ik.

9. Catnip

Catnip Actief lid

Nov 28, 2013
    399
    0
    0
    Shendari, dankjewel! Ik voel me top inmiddels. Eerste weken was ik erg moe, druk op het werk, dondere december dagen, veel reizen voor mijn werk, jetlags en daaroverheen nog griepje. Rond de feestdagen was ik dus echt een zielig hoop je op de bank. Nu veel beter gelukkig, niet misselijk, energie weer terug etc. Daardoor vraag ik me wel af of het allemaal nog goed zit maar ik mag maandag weer voor een echo dus dan zullen we het wel zien :)

Rijlessen leuk! Weet je al waar je wil gaan lesse? Ik zou gewoon een afspraak maken dan moet je wel :) Als je je echt nog onzeker voelt misschien eerst theorie halen.. zo had ik het ook gedaan.

Welkom debster2009!

10. mamasuuzje

mamasuuzje Actief lid

Jul 1, 2013
    114
    0
    0
    Reisagente
    Leimuiden
    Hi wil me ook graag aanmelden

Woon in Leimuiden.. Nog net zuid Holland haha en sinds november mama van een hele mooie dochter

11. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    He mamasuuzje, dat is vlak bij mij! (Alphen hier)

Hoe is het met Sophie? Alweer bijna 2 maanden zie ik!

12. chaneef

chaneef Bekend lid

Jan 18, 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    goede avond meiden,

ik zal me even voorstellen mijn naam is Chantal ben 26 jaar jong en ook ik woon in Gouda. Mijn man en ik zijn in maart 5 jaar bij elkaar we hebben een dochter van ruim 3 jaar oud en zijn nu in verwachting van een zoon en kunnen niet wachten tot hij er is. Zelf werk ik 3 dagen in de week waar ik het heel erg naar me zin heb maar ik snak nu echt naar me verlof:p

Zelf hebben wij niet zo een erge grote vrienden kring en de vrienden die we hebben wonen niet bij ons in de buurt het lijkt me daarom wel leuk om zo mensen te leren kennen. ook de vrienden die we hebben, hebben zelf geen kinderen wat heel erg jammer is. Ook kan ik vertellen dat ik overal wel gewoond heb moordrecht, gouderak, spijkenisse, capelle a/d ijssel en nu in gouda.

ik onderneem graag dingen ook met me dochter maar als je niemand kent met kinderen waar je gezellig wat mee kan doen dan doe je het niet zo snel wat ik soms wel jammer vind.

ik hou van dieren, computeren, series kijken etz..

ik hoop dat we hierdoor meer contact kunnen krijgen met andere moeders

13. chaneef

chaneef Bekend lid

Jan 18, 2013
    643
    0
    0
    gouda
    oja mijn skype is chaneef1

14. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,883
    395
    83
    Goeie avond dames.

Niet alles gelezen maar lijkt me gezellig om mee te kletsen.

Kom uit delft ben 28 jaar oud en heb een zoontje die 21 feb 3 wordt (tijd vliegt)

Werk zelf in de naschoolse opvang (ivm privacy en niet veel voorkomen de naam noem ik liever mijn naam niet sorry)

Lijkt me leuk om mee te kletsen hier. Heb na de geboorte weinig vriendinnen overgehouden helaas

15. Trots mam

Trots mam Lid

Dec 26, 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen.
    Ik ben Chantal 27 jaar en woon in Nieuwerkerk ad ijssel. 12 jaar samen met mijn vriend en we zijn mama en papa van Ryan (20 maanden) en onze 3 honden. Over een aantal weekjes (19 feb) verwachten we onze 2e zoon.
    Ik heb zelf een poffertjeskraam en nagelstudio, ook ben ik actief op de hondenschool. Naast dit werk ben ik fulltime mam en huisvrouw.
    Ik heb gemerkt dat het fijn is om mensen in je vriendenkring te hebben die ook kinderen hebben van een beetje de zelfde leeftijd, zo kun je eens afspreken en de Kids kunnen zich heerlijk vermaken. Vandaar dat ik ook zeker open sta voor deze groep.
    Mijn hobby's zijn bovenal mijn honden en alles daar omheen.
    ik hoop dat ik zo genoeg vertelt heb en me aan mag sluiten bij de groep.
    Groetjes

16. mamasuuzje

mamasuuzje Actief lid

Jul 1, 2013
    114
    0
    0
    Reisagente
    Leimuiden
    @sammie1: hi ja dat is idd dichtbij haha! Met Sophie gaat het prima.. Hebben dinsdag eerste vaccinatie dus dat vind ik wel heel spannend!

VErder lijkt het me ook leuk om via deze weg wat meer meiden te leren kennen met kleintjes want idd onze vrienden kring is een stuk kleiner.. Zal er misschien ook wel beetje bij horen want hoor je toch best vaak

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Hopelijk heeft ze er niet zo'n last van, mamasuuzje!

Welkom Chantal, je klinkt als een bezige bij hahaha, werk je dan ook veel uren?

18. Trots mam

Trots mam Lid

Dec 26, 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werk voornamelijk in de avond uren en ja met het huishouden en mama zijn maak ik veel uren. Maar denk niet anders als andere.

19. chaneef

chaneef Bekend lid

Jan 18, 2013
    643
    0
    0
    gouda
    ik werk 24 uur in de week nu werk ik halve dagen in verband met me zwangerschap en omdat ik het anders niet trek dus heb nu de middagen voor me zelf dat ik kan rusten

20. Jingle

Jingle Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Hoi Dames,

Wat leuk zo'n topic!

Mijn naam is Sarah ik ben 29 jaar oud, ben 4 jaar samen met mijn vriend en samen hebben we een zoon van bijna 10 maanden.
    Ik woon ook bij het Alexandrium in de buurt. Toevallig dat er hier meer wonen!
    Ik werk 28 uur per week en heb een hele leuke baan maar vaak wel wat vermoeiend. Heb ook geen hele grote sociale kring en bijna geen mensen die zelf kinderen hebben.

Share This Page