ja ben zeker dat het een jongen is haha hoop dat het morgen nog steeds zo is want heb al een heel deel kleertjes en al proefjes van de geboortekaartjes . maak ze zelf en tzijn der 50 dus ben der al aan begonnen en tzijn echte jongens kleuren haha
vind deze wel mooi, zelf hadden wij iets vanuit ons zelf gedaan maar J zijn naam er wel bij in. een lief klein jongetje bracht ons al geluk maar wij verlangden naar nog zo'n uk nu lig jij hier in onze armen, mooi meisje, je doet ons hart verwarmen ook J is heel erg blij, want zijn lieve zusje dat ben jij. dit was links, en recht hadden we dan gewoon, wij zijn erg blij met de geboorte van onze prachtige dochter en mijn lieve zusje en dan de naam gewicht lengte en onze adres gegevens.
Wat leuk meid Jongens zijn zooooooo leuk.. Mag ik een smeltmomentje vertellen? Ik was vanmiddag met mijn ouders uiteten voor mijn moeders verjaardag ( gisteren ) man was niet mee , want er was weer ruzie geweest maar bon. Dus mijn vader maakt een foto van mij en S en zegt ga eens naast hem zitten dat ik een foto kan maken. Ik ga naast hem op mijn hurken zitten bij zijn kinderstoel, kijk naar hem. En daar geeft hij me een dikke zoen!!!!! Met eerst het geluidje aaaaaaaaaaaaaah en toen die dikke zoen. Ik had direct tranen van geluk hihih
niet over her dead body kijken dus, nu komt bodyguard ivm het overlijden whitney begrijp me niet verkeerd vind het heel erg, maar had me zo verheugd op deze film
ons wondertje jaaa zijn super blij dat het een jongetje word begrijp het ni verkeerd een meid was even welkom maar van elks 1 is zo speciaal ! en wat een leuk moment , kan geloven dat je smelt mejojo jammer van je film
Ik snap je wel hoor. Van ieder 1. Al zou ik ook weer heel erg blij zijn ook weer met een jongen hihihi.
Weet je waar ik stiekem op hoop * schaam* Dat hij/ zij heeeeeeel erg op zijn broer gaat lijken. Ik kreeg vandaag meerdere complimenten van vreemden over hem, dan groei je toch als mama
Zo zag hij er vandaag uit onze kleine macho haha. Hij was nu pas weer uit bed dus zijn haren staan rechtop
nou ja dan groei je zeker haha ik ken die complimentjes ook ! ik hoop dat onze zoon beetje meer op mij gaat lijken haha Amaryllis is 2 druppels der papa niets van mama in hihi
hier is mijn kleine schelm trekt een heel raar gezichtje maar vind dit zoo lief haha ( en ja ze heeft al oorbelletjes moest je het zien )
een echt kapoentje haha en helemaal der vader twee druppels haha vind haar zo lief tis ook een echt schatje hoor maar eentje met een eigen willetje
heeft mijn dochter ook moet wel zeggen dat ik persoonlijk niet van de oorknopjes ben, ik hou meer van ringetjes in de oren, ik zelf heb altijd last van knopjes, dat prikt me altijd zo achter het oor als ik op mijn zij lig met slapen. dus automatische heb ik bij onze dochter dan ook baby ringetjes gedaan nadat ze zweerknopjes eruit waren.
mooie kindjes trouwens !! en als we dan toch aan het showen zijn.... hier ook maar die van mij de foto van hun 2 samen is van oktober, van een fotoshoot, die moet ik gewoon even showen... zoonlief ziet er nog precies het zelfde uit, alleen de haren heel iets korter onze dochter heeft nog de haren een flink stuk langer de foto waar ze alleen op staat is een maandje geleden, maar ook nu heeft ze de haren een stukkie langer, heb daar de foto's nog niet van .... ja heb ik wel.. maar niet op de computer we hebben de pc te vol.... dus ik moet eerst foto boeken maken zodra ik de boeken binnen heb de foto's verwijderen en dan kan ik weer nieuwe op de lappie zetten.