mejojo wat een mooie kindjes !! en de oorbelletjes tja deze mag ze nog niet uitdoen ze heeft ze maar een week of 3 nu dus moet nog even wachten om ze te veranderen maar ik hou ook meer van kleine ringetjes hoor
dankje ben ook erg trots op ze ! de foto waar ze met hun 2 op staan hebben we ook op canvas in de kamer, met nog 4 andere foto's op het zelfde canvas. ik blijf me erover verbazen hoeveel ze eigenlijk op elkaar lijken, terwijl onze zoon echt papa is, en onze dochter is 1 gezicht met mama, maar toch lijken broer en zus precies op elkaar, ze hebben de zelfde fonkel in de ogen als ze lachen, het zelfe neusje en dezelfde kin, dezelfde wangetjes en het zelfde kuiltje in de kin, hetzelfde kuiltje bij de mondhoeken en bij de neus blijft prachtig om te zien maar ik vind eigenlijk bijna elk kind mooi, een kind hoeft maar flink te lachen of ontdeugend te doen dan denk ik al; ooh wat is het toch een lekker kind
dan moeten ze indd nog even blijven zitten, ik vind knopjes opzich wel mooi, maar toch net wat meer voor ringetjes wij hebben ze bij lucardi weg, zijn ringetjes en dan zit er geen hangertje aan, maar IN het ringetje zit en klavertje 4, deze hebben ze ook in hartje en dolfijn, maar kan het niet vinden op hun website. dan is het niet zo "kaal" maar toch kan ze er niet aan trekken ofzo.
oooh mejojo die lijken me mooi en handig nog 1 foto spammen haha sorry vind deze zoooo lief ze was wat brut en papa ging helpen en zo gefasineerd aant kijken ze voelde hem stampen
aaah wat schattig ! heerlijk hoor, doet me weer helemaal denken aan hoe onze zoon op mijn zwangerschap reageerde, echt heel lief ! deze collectie is het trouwens : dit is de vlinder, kan de dolfijn hartje en klaver 4 niet vinden maar de vlinder wel. Zilveren creolen vlinder - Lucardi Juwelier wij hebben deze dus niet maar de klaver 4 vorm.
oooh die vlindertjes vind ik ook nog heel leuk !!! denk dat ik ook zo een oorbelletjes ga indoen als ik ze mag veranderen
haha schattig zijn ze hé vaak hebben ze bij ringetjes dat ze "kaal' zijn of dat er iets aan hangt, en dat vind ik persoonlijk niet zo .... gewoon ook omdat ik het idee heb dat ze daarbij eerder aan bijv het hoeslaken kunnen blijven haken, en bij dit ringetje kan dat gewoon niet. meiden, i go to bed, ik ben moe ! fijne avond nog, en alvast weltrusten
ik ga geen foto`s plaatsen hoe daar niet zo van...maar de meeste heb ik toch al op facebook...dus jullie weten hoe ze eruit zien! @Mejojo is hier dus ook zo! De oudste lijkt veel op papa en de jongste op mij en toch lijken ze veel op elkaar! Vooral als je foto`s vergelijkt van hoe ze even oud waren.... Alleen is de oudste wat banger aangelegd en de jongste is net zo`n daredevil als mama hahahaha.. Bah hier sneeuwt het weer...ik heb er echt geen zin meer in! Ik wil zomer! Nu vrijdag mag de oudste zich verkleden op school voor carnaval!! Ze gaat als spaans danseresje!!
goeie morgen ! @ OW, heb ik iets gemist over "weer" ruzie, gaat het niet goed bij julie ? @ alessandro, haha wat schatje ! @ cindy, hier heeft het ook gesneeuwd, gister zijn we met de kids naar het ijs geweest, ze vonden het erg leuk, maar ze hebben beide een hekel aan de kou en met een half uur waren we dan ook alweer thuis ik heb een "hekel" aan de winter, je kunt zo weinig als het echt steenkoud is, dan ga je ook niet even lekker kou lijden op een bankje bij de speeltuin, ik wil gewoon weer lekker lente/zomer, dat we lekker naar buiten kunnen
alles tip top in orde geen afwijkingen en kleine loopt een week voor in groei ! en nog steeds duidelijk een jongen heb alleen geen duidelijke echo