nee niet meer hebben 2 auto gehad seat ibiza , was nog geen jaar oud , amper kilometers , niet omnium verzekerd (waren toen net samen ) rijd er een auto frontaal op ons in en wij zijn in fout terwijl we stil stonden aan de lichten tja vriendjespolitiek , maar zo wel 10 000 euro aan ons neus voorbij opel astra . is een onverzekerde brommer tegen gereden en ook daar hebben we niets van gezien omdat de bestuurder zoveel schulden heeft dat hij nooit kan betalen enzo. 3000 euro weg maar we betalen wel nog beide autos af !! hebben veel tegenslagen gekend hoor . maar we komen er wel uit ! positief blijven en even op de tandjes bijten als de leningen zijn afbetaald kunne we terug zien voor een auto
ja maar dat kan toch niet wat jij zegt...als iemand tegen een auto aanrijdt die stilstaat kan die het toch niet schuld zijn? Reed deze achterop jullie? En die ander zal toch wel iets moeten betalen?
seat :jawel het is zogezegd onze schuld , moeilijk uit te leggen zo maar we stonden stil om af te draaien en hij reed van de andere kant om richting ons te komen en heeft ons zo geraakt langs voor dus maar hij beweerd dat we al aan het afdraaien waren en dat hij daardoor tegen ons gereden is wat al niet kan kloppen maar ja , heeft 3maanden gewacht om zijn versie bij de verzekering binnen te doen , etc .... het is een heeeel verhaal en kloppen heel veel dingen niet maar blijkbaar toch niet zo een goede verzekering dan we dachten ..... opel :en die brommer reed op ons in langs achter als we geparkeerd stonden , op een regelemetaire parkeerplaats daar ebn ik u mee bezig met het waarborgfonds om toch nog het geld waar we recht op hebben te kunnen trekken
oja en de bestuurder van de brommer had die gestolen was onder invloed en kwam net uit de gevangenis met een enkelband. heeft megaveel schulden die hij nooit zal kunne afbetalen en zit terug in de gevangenis
nee we stonden nog stil ! we waren aan het kijken of der iets afkwam en stonden dus nog volledig stil .
haha mannen soms !, kan me voorstellen dat je er gepikeerd over bent, zeker over dat je dochter moet eten haha, klinkt heel bekend tenminste na wat ik anderen hoor.... hier is eigenlijk andersom als mijn man vrij heeft gaat hij er uit voor de kinderen en blijf ik liggen tot half 9 soms 9 uur .. maar meestal word ik automatische om half 9 wakker. en eten hebben de kids dan al gehad. zou hij jullie trouwdag vergeten zijn ? kan zijn dat hij het 'druk"heeft aan zijn hoofd, of dat het voor hem gewoon een normale dag is, ik zeg altijd tegen mijn man : pfff zijn we morgen alweer "zoveel" jaar getrouwd.... gaat snel hé ( zijn nog maar bijna 4 jaar getrouwd hoor ) dan kan hij het gewoon niet vergeten die van mij vergeet vandaag nog wat hij die ochtend voor ontbijt heeft gehad hahah
Hey meiden hoe is het!!! Hier net de oudste van de psz afgehaald! Ze mochten vandaag verkleed komen ivm carnarval! Nou het was erg gezellig!! Heb haar een jurkje aangetrokken en wat opgemaakt....nou de lippenstift vindt ze helemaal geweldig hahahaha..ik moet het de hele tijd bijwerken zo schattig op die minilipjes hahaha
ZOOOO hallo, kom ik hier nu pas achter ik ben toch ook gezellig Cin hahahahaha en trouwens ik blijf geowon hoi allemaal
hee fafje, welkom waar blijf je ? heb ik iets gemist ? haha @ cin, hier speelt carnaval niet echt, vind het wel jammer ! leuk dat je meid het zo leuk vond @ mama van sepp, niet alleen mee lezen hé dan moet je ook mee doen.
mejojo, haha ja zie dat dit topic al 12 feb was gestart ik heb dus iets gemist @carnaval, ja ik zit sowieos helemaal uit de richting, maar zie op mn fb allemaal schattige kids verkleed! dat is wel ehct leuk om te zien.. Netals die van Cindy! so cute als danseres!
Hey ladies, Hier zijn mijn dinnetjes hihi. Zal me even voorstellen vóór de anderen. Ik ben 25jaar, in juni 4 jaar getrouwd, dochtertje van 17 maanden. En ondertussen ruim 25 wk zwanger van tweeling boys. Ik kom zoveel mogelijk als ik kan. Maar ben erg futloos deze zwangerschap. Het vergt allemaal veel energie 2 kids in mij. Hoop hier verder gezellig mee te kunne kletsen vóór zover ik kan. Dus sorry als ik niet altijd intensief mee kan kletsen.is geen onwil. Liefs
Leuk dat jullie nu hier ook meekletsen meiden!! Zou jullie ook niet willen missen maar bij de sept mama`s kom ik niet meer....voel me er niet meer op mijn gemak...en dat is niet door jullie! @carnaval, nou ikzelf doe eigenlijk niks met carnaval. Vroeger wel natuurlijk! hahahaha...maar omdat ik altijd gedanst heb en dan juist met carnaval ben ik erop uitgekeken hahahahaha.. Maar de kids vinden het natuurlijk geweldig! Beetje make-up en verkleden...tja wie vindt dat nu niet super he! Zometeen gaan we naar mijn broer en schoonzus en kids en dan mag ze zich weer verkleden van mij...beetje lippenstift en glittertjes en ze is helemaal blij hahahaha...morgen is hier een optocht maar even kijken wat het weer doet!
@Teddy is je ijzer gecontroleerd meid? Het is natuurlijk ook druk nu met nog een kleintje erbij! Maar goed dat ze een dag naar oma gaat hoor! Heb ik hier toen ook gedaan....ik kan er van genieten!
@cindy, nee is niet op ijzer gecontroleerd. Kan ik evt dinsdag wel effe aan geven. Heb dan toch weer echo/controle. Hoe was het bij je broer en schoonzus?vast wel gezellig! @carnaval, hier is het wel. Maar geef er niet veel om. Soms zijn wagens wel mooi gemaakt. Lizzie is dus ook niet verkleed. Haha.morgen miss even optocht kijken. Of hier in eigen dorp of dorp verderop. Die is nml stukken mooier en groter. Tja Tuurlijk tippen die wagens niet aan de echte carnavalsdorpen elders in het land, maar toch! @vanmiddag even boodschappen wezen halen. Nou 500 m waren we onderweg en kreeg me bandenpijn. Maar ja wou ook nog effe dorp in om dat ik luiers moest hebben. Nou liep met tranen in me ogen van de pijn. Gelukkig kwam de kinderoptocht ineens langs en stond toevallig bij zo meterkastje. Dus kon daar even op zitten. Wou blijven kijken voor de kleine meid, die zat lekker gr swingen op de muziek. Zo lief! Maar ik moest me goed in bedwang houden qua tranen van de pijn.had ondertussen manlief maar naar kruitvat gestuurd voor luiers. Daarna snel naar bakkerij bart even broodje gehaald en.daar opgegeten. Gelukkig zakte het toen redelijk weg zodat ik toch nog boodschappen kon halen. Daarna naar feestje, kinderen mochten in gymzaal spelen. Even met de kleine meid wezen kijken bij de andere kinderen want ja lizzie los laten lopen door het kleine zaaltje met alleen maar oudere schiet niet op. Ze vond het helemaal geweldig, hup ze was zo aan de andere kant van de gymzaal en maar grote verhalen tegen andere kinderen Haha. Ze is voor de duvel niet bang. De jongens waren natuurlijk aan het voetballen, merv loopt er wel effe op af. Hihi. Daarna ontfermde 3 meisjes zich over lizzie. Terwijl we die helemaal niet kennen. Op gegeven moment werden ze geroepen om te eten en 1 meisje tilt lizzie voorzichtig op om mee te nemen want lizzie wou nog niet mee, maar moest ook eten hihi. Ze mocht wel bij die kinderen aan tafel eten. maar wou der bij me hebben. Ik had al veel pijn dus om dan veel op te moeten letten daar aan tafel had ik geen zin in. Zo had ik bij ons aan tafel ook wat te kletsen. Ik ben geen praten, manlief gelukkig wel. Waren wel buren allemaal aan tafel, maar allemaal 55+. Nu lig ik lekker languit op de bank, lizzie lag er om 6 u al in, was in de auto al in slaap gevallen. We zijn eerder weg gegaan omdat ze zo moe was. Ik hoest me ook gek, alles doet zeer met hoesten, keehk, ribben alles. Bah niet lekker. Maar goed sorry voor me geklaag, moest het effe kwijt hihi. Voor de rest iedereen fijne avond nog en fijne zondag. Liefs