Hahaha je kunt wel merken dat je zwangerschaps kwaaltjes hebt haha maar jij ook een fijne avond en geniet van je ZATERDAG haha
@Teddy ja even laten checken hoor daar kun je behoorlijk moe van zijn! Bah gemeen die bandenpijn! Misschien nu een grote groeispurt? Ik ken me die vieze steken nog wel herrineren als ik me in bed omdraaide....oeeeehhhhhh
@mejojo, hoe bedoel je @cindy, ja heerlijk he bandenpijn. Pffff echt erg hoor. Heb nu ook last bach 1heup. Kan net zo goed zeggen waar ik geen last van heb, ben ik sneller klaar Haha.
ja ik denk dat jij er gewoon net iets erger last van hebt want er zitten er tenslotte ook twee in die groeien he! Daarbij had ik bij de tweede zwschap er ook minder last van...is al eens opgerekt hahahaha... Bah ik last van hoofdpijn hier.....! Wilden eigenlijk naar de optocht gaan kijken maar het regent, sneeuwt en hagelt en ik heb dus hoofdpijn.....jammer
hoi! @teddy, rustig aan hoor, ik heb hie rook last van een groeispurt in combi bandenpijn/harde buiken! @cindy, oh echt, is het zulk weer bij jullie? hier schijnt het zonnetje al heel de dag!...maar wij doen wel rustig aan vandaag...huishouden heh
@cindy, ja 2 kids in me is toch anders dan toen met lizzie. Kids zijn ook lekker druk. Zowiezo 1, de ander is wel wat rustiger. Soms zit ik dan te twijfelen of ik dr ander wel gevoeld heb die dag. Maar die begint dan pas echt op moment dat ik lamp en tv uit heb gedaan als ik op bed lig Haha. Balen zeg van je hoofdpijn.hopelijk is het snel over. Bij jullie zulk weer. Hier was het mooi weer, alleen erg frisse wind. @fafje, ja lkkr he groeispurt. Zag leuke foto van je mannetje op fb. Lief hoor! @all,druk weekje vóór de boeg. morgenvroeg eerst zwemmen en dan snel naar huis want dan kan ieder moment de vrouw van kraamzorg op de stoep staan vóór intake. Dinsdag weer echo/controle. Woensdag rustdag. Donderdag negenmaanden beurs met manlief en goede vriendin en vrijdag zou ik kennisje effe helpen. En daarna snel naar huis spullen pakken en dan weer richting westen naar me schoonouders het weekend. Hondjes gaan dan niet mee, blijven thuis en komt me broertje hier. En dan zondag op terug weg in alphen op kraamvisite. Haha mijn planning deze week. Word er nu al moe van haha. Weet niet waar manlief momenteel met zijn gedachte zit. Grrrr. In weekend en.s avonds verwacht ik wel dat hij ook op lizzie let. Maar dat is soms ver te zoeken. Haha. Hij zei wel dat ik te streng ben vóór lizzie. Lizzie gooide chips op de grond bij me moeder en ze wou andere uit der bakje pakken. Maar ik pakte der bij der ARM want ze moest eerst die chipjes van de.grond oprapen. Nou ik vind dat niet meer dan normaal. En hij bracht der effe naar bed bij hun. En lagen kleren over campingbedrand en grote beer in der bed. had hij allemaal laten liggen. Alfa ze op die beer staat kan ze er uit klimmen/vallen. Soms erg vervelend. Moet ik rustig aan doen..... maar ondertussen ook weer niet. Met lopen ook zo snel loop ik nu niet zegt hij dan. Ik zeg nee, maar zelfs nu houd ik het niet bij. en andere moment loop maar rustig hoor schat!. Raar..... mannen...... hahahaha ben wel stapel dol op hem hoor. Wil hem nooit meer kwijt. Weet dat ik nu de mAkkelijkste ook niet ben met die hormonen en nu al weinig kan. Maar kan er nix aan doen, doet moeder natuur Haha. Is vóór hem ook zwaar, maar soms wel lastig vóór mij. Ow erg tweede klaag dagje al van mij Sorry!!!!!
Mhhh manlief is chaggie!!!!! Hij ontloopt me nu. Vroeg al.wat er was. Hij voelde zich nietop zijn gemak bij mijn ouders vandaag (wat ik vaak zat ergens anders heb, omdat ik geen praten ben etc) maar goed. Ik kon hem wel wat zeggen over die kleren en beer in bed maar nix tegen mijn ouders. Dus vroeg door maar meer wilde hij niet zeggen. Hmmmzz raar hoor! Sorry moest het effe kwijt. Ga zo maar verder met de kaarten. Heb nix anders te doen. Liefs
Zo heb net effe tegen jullie kunnen klagen. Sorry meiden. Haha. Moest het effe kwijt. Deed me effe goed. Hihi. Ben net gaan douchen, was uitgezocht zodat ik morgen vroeg gelijk de machine aan kan zetten. Daarna riep Hii me wat ik aan het doen was. Eenmaal beneden beiden even gal gespogen tegen elkaar en nu ist weer ok. Was bang dat ik anders helemaal uit de slof was geschoten. maar sorry dat ik even aan julie heb verteld. Haha. Fijne avond ladies. Dikke Knuff
haha teddy! ach onze zw hormonen werken soms ook niet mee heh ik kan het soms ook erger zien dan het is! maargoed alles komt goed fijne avond allemaal
@Fafje ja toen de optocht was, ja we zijn toch even gegaan, scheen het zonnetje! Dus gelukkig! De oudste heft flink snoepjes geraapt...en alaaf geschreeuwt hahahaha...zo leuk! @Teddy ja mannen he...die zien die dingen nooit. En die opvoedverschillen krijg je toch meid die hebben wij hier ook! Ik had hetzelfde als jou gedaan hoor....van mij moest ze het ook eerst opruimen. Waarom voelde je man zich niet op zijn gemak dan bij je ouders?
cindy, oh gelukkig, en ik poste het hier...en ineens ging het sneeuwen! wel natte sneeuw! zo gek! en man kwam terug van hond uitlaten en zei dat ie alle seizoenen had meegemaakt in dat uurtje....ik had niks door hahaha @hier, nieuw raam in de slaapkamer, helaas zijn het blauwe ramen, dus moet het weer verven pff..wij hebben alles wit
ieuw...blauwe ramen hahahaha... Ja gister ook hagel sneeuw regen .... maar tijdens de optocht niks ...ervoor en erna wel hahahaha
nou echt geluk dan heh! maar idd lelijk heh, donkerblauw pfff...moet ik alsnog gaan verven! nou we zijn nog wel bezig...maar denkw el dat ze op tijd klaar zijn voordat m gaat slapen!
nee zijn raam is al vanmorgen gedaan( en van de week, volgens mij nu alleen het bovenluik maar dat zit dicht), en ik heb het de hele tijd wagen wijd openstaan...maar in onze slaapkamer is dat raam enz...en ik heb geen zin in herrie...of dat gekakel van die bouwvakkers als hij probeert te slapen..
@ carnaval, hier speelt het niet echt, jammer hoor, maar wij gaan straks om half 1 met de kinderen naar duitsland, is een half uurtje rijden (bochelt) en daar speelt het groots, dus we gaan gezellig met de kids daarheen
oh leuk tripje, veel plezier! kleine ligt op bed, papa ondertussen thuis...dus ik ga zelf even alvast boodschappen halen...dan kan ik straks met die kleine gewoon wat wandelen