Hoi ladies, @mejojo, veel plezier. Wij gingen altijd x naar bochelt als we bij me opa en oma daar op de camping waren in winterswijk. Hopelijk was het leuk. @fafje, Ow mooi blauwe ramen Haha. Schilderse! @cindy, Ow leuk toch dat je nog even naar de optocht bent wezen kijken met de kids. Maar zulk raar weer bij jullie?!? Hier geen sneeuw, regen,hagel of dergelijke gehad. @all, vanmorgen lekker wezen Zwemmen. Was lekker maar vermoeiend. Maar doe het wel lekker want is effe lekker en lizzie geniet zo. Daarna auto op oprit kwam vrouw van kraamzorg ook al aanrijden. Nou ik krijg met tweeling 16 uur meer, dus 65 uur totaal. Maar ja alles is toch afwachten hoe het gaat lopen met de twins. Mocht in ieder geval ook bellen als hun in zh blijven en ik naar huis mag en dan 2 x per dag naar zh ga. Want dan komen ze tussendoor nog even hier vóór lizzie en mij. Want was zowiezo kraamvrouw en dat moest ik niet vergeten.hihi. Maar ze had alleen niet op papier staan dat het om tweeling ging, terwijl we het wel door hadden gegeven. Gelukkig had ze nog kraamdossier in der tas tutten, was wel oudere maar klopte wel. Maar goed kan ik die mooi uit elkaar houden Haha. En ze had nog extra setje hielprik. Consultatiebureau boekje had ze maar 1 tje van. Maar in zh krijg ik ze toch nog. Hopelijk dan wel leukere, deze is niet zo leuk. Is blauw, maar staat een jongetje op die een krokodil knuffelt. Bij lizzie heb ik groene en kon er foto voorop plakken en naam balkje. Nu helemaal niet. Wel jammer. Groene waren op zei ze, en wist niet of die nog kwamen Haha. Net effe geslapen.... alleen had wekker gezet want lizzie lag ook lekker op bed. Maar ben dwars door wekker heen geslapen.oeps!!!! En normaal word ik dan wakker van lizzie. Nou die werd pas half 5 wakker, dus ik ook. Pffff slaapkopppie de kleine meid. Normaal is ze tegen 15 u wakker hooguit 15.30. Ach blijkbaar hadden we het nodig. Slaap wel wat beter sinds paar nachten. Heb dik deken onder hoofdeind gelegd waardoor ik dus wat schuiner lig. Is wel fijner TOT nu toe. Liefs
teddy, oh das wel lekker, nou hopelijk kan je straks gewoon genieten van je kraamtijd! Leukd at je bent gaan zwemmen, ik heb toevallig gister zwemluiers gekocht...zo van...nu moet ik wel gaan haha Toch jammer want straks met de baby kan je het minder snel doen, maar steeds vind ik het zo koud joh ahah, ik moet namelijk met de fiets!...kan ook met de wagen gaan...maar geen zin in ...wil lekker snel thuis zijn na het zwemmen... Maar je hebt me aangestoken, ik wil ehct gaan .. M was ook pas 16u wakker!...maargoed hij sliep ook pas 14u! kon niet ehct slapen door de geluiden van de bouwvakkers! @hier, net gegeten alleen met die kleine, man is aan het werk! Morgen ochtend gezellgi bij mn vriendin ochtend playdate voor de kids! Zorg k dat ik lekker voor zn dutje weer thuis ben!
ah heb je wel even lekker goed geslapen he teddy! Hier ook lekker zelfgemaakte kentucky-kippetjes gegeten ... even hier spieken en dan de meiden klaarmaken voor naar bed!
hoi dames meld me ook weer ben een dekentje aan het breien voor amaryllis ! haha wat een bezigheid he
nou ja leuk is veel gezegd maar doe het wel eens graag ze word bijna 1 jaar gaat echt snel vrijdag alweer 1 pfff
mamavana, heey hoe gata het met jou!? zwangerschap alles goed? Haha leuk een dekentje maken, mij niet gezien snel heh, 1 jaar, daarna gaat het ehct nog sneller...vind ik!
zwangerschap alles goed we krijgen een zoontje !! ja 1 jaar daarna gaat het inderdaad nog sneller meen ik me te herinneren van bij men broertje ja dekentje maken als bezigheidsteraphie
ahh wat leuk!! zo snel weet je dat al???? Leuk toch dingen zelf maken, mijn moeder deed het ook voor mij...
ohhh huh, ik denk steeds dat ik 13 wkn zie staan in je banner! wat snellll gaat het dan al weer bij jou!!!
ja het lijkt inderdaad dat er 13 weken en 3dagen staat maar als je derop klikt zie je dat het 23 weken is haha ja tgaat snel he ben uitgerekend 15juni !
Hoi ladies, @mamavana, leuk zelf een dekentje maken. Ben je al ver. Leuk jij in juni uitgeteld. Ik dacht ook 13 wk te zien staan Haha. Gaat alles goed. Ik ben 30 mei uitgeteld, maar bij mij zullen ze vast eerder komen, is nml tweeling. @fafje, ja ik ga echt elke week ( op vakanties en ziektes na) zwemmen. Zit op baby/peuterzwemmen. Wil dat blijven doen, strax ook met twins. Maar hoe ik dat moet gaan doen nog geen idee hahahaha. Lizzie zwemt vanaf dat ze 15 wk is. Fijn dat ik je heb aangestoken met zwemmen Haha. Heb je al vaak gezwommen met m? @all, vandaag controle gehad, was weer goed allemaal. Jongens wegen ongeveer 1 kg. Ik ben ondertussen zelf 10 kg aangekomen. Maar belangrijkste is dat jongens ongeveer gelijk op gaan. ze hadden nog geen zin om naar beneden te gaan Haha. Maar tijd zat. Een ligt nu in stuit en ander dwars. Zo ga nu kleine meid op bed leggen. Heb mama rust. Ze is nu ook alleen maar streken aan bedenken Haha.dondersteen. Fijne avond!!!
fafje ik heb ook een bril nodig hoor hahaha teddy zo een tweeling ! wooow ! fijn dat alles goed was ! 10kg aangekomen ? lijkt mij veel haha maar ja het zijn der dan ook 2 he
@mamavana, ja vind ook veel hoor 10 kg. Haha. Vooral omdat ik vóór 1e zwangerschap TOT begin deze zwangerschap 24 kg kwijt was. Maar ja zijn nu wel 2 wonders.10 kg in 26 wk. Als ik sommige sep eens hoor 30 kg al met eenlingzw dan is dit nog niet slecht Haha. Ach als de kids maar goed doen.vind wel erg 10 kg maar komt wel weer goed hoop ik na zwangerschap.