Hoi allemaal. Doordat ik veel vrienden ven kwijtgeraakt tijden de zwangersxhao van mijn dochter ben ik nu weer opzoek naar gezellige meiden om te kletsen Ik ben zelf 23 en kom uit purmerend het lijkt me gezellig om meiden te leren kennen uit de buurt gr flowertje
http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/193495-westfriese-mamas-toekomstige-mamas.html Kom erbij,je bent welkom
Hoi, Kom uit de buurt! Hoe komt het dat je vrienden bent kwijtgeraakt? Zijn die nog met andere dingen bezig ipv kinderen? Groetjes
hoi ik woon ook in noord-holland en redelijk dichtbij. hoe kan het dat je je vrienden bent kwijt geraakt?
hoi hoi! Ik kom ook uit Zaandam, lijkt me ook gezellig om te kletsen met meiden uit de buurt. Jammer dat je vrienden kwijt bent geraakt tijdens je zwangerschap.
hey flowertje ik ben ook 23. we hebben een clubje noord kennemerlandse meiden daar zit ik bij is nog vrij rustig maar je bent uiteraard welkom (ik kom zelf niet uit noord kennemerland maar midden en heb me toch bijgevoegd haha)