zijn hier ook tiener/jonge moeder???

Discussion in 'Jonge moeders' started by wilmarjo, Dec 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wilmarjo

wilmarjo Lid

Nov 10, 2010
    42
    0
    0
    hallo meiden!
    ik ben benieuwd of hier ook jonge moeders zijn vind het leuk om ervaringen te delen!
    ik ben zelf net 18 jaar wij zijn nu ongeveer 8 maanden bezig om zwanger te worden van een 2de wonder!
    (heb net men eisprong gehad en flink geklust)
    ons zoontje word over een maand 2!

2. winnietje

winnietje Niet meer actief

hier geen tiener moeder wel wel vroeg zwanger geraakt. Ik was net 22 toen ik in verwachting was. Nu een prachtige zoon van bijna 2 en bezig voor een 2de kindje

3. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik was 20 toen ik zwanger raakte van onze zoon en 21 toen ik beviel,nu word ik over een maand 25 en ben ik weer in verwachting

4. wilmarjo

wilmarjo Lid

Nov 10, 2010
    42
    0
    0
    gefeliciteerd!
    was het bij jullie 1ste kindje een geplande zwangerschap of niet?

5. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ja ik was geplant zwanger alleen hadden we verwacht dat het even een paar maanden zou duren voor ik daadwerkelijk zwanger was...het was toen dus in 1 x raak!

Nu zijn we na 2 jaar proberen zwanger dankzij medicatie en gelijk in de eerste echte goede cyclus zwanger geraakt,een heel wonder dus!

6. winnietje

Hier ook zeker gepland al waren de reacties hier niet na :p zeker een ongelukje, nee hoor echt super gepland. Ook na 1x raak. Was in maart begonnen met mijn nieuwe baan en in april al zwanger

7. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Hier waren de reacties juist wel heel positief.
    Al waren mijn (toen nog vriend) man toen nog maar net 6 maanden bij elkaar.
    Iedereen had het al verwacht.
    Mijn man en ik schelen 14 jaar met elkaar maar daar werd ook heel positief over gedaan.
    Toen ik 3 maand zwanger was zijn we getrouwd

8. winnietje

in de familie bij mij ook hoor. Maar ben vorig jaar februaro gestart met een opleiding vooral daar kwamen de reacties. Voel me dan best oud haha. 24 jaar getrouwd moeder van kindje van 2 haha

9. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik word begin januari 25 jaar.
    Zoon word in feb. 4

Zaterdag gaan we het de ouders van mij en mijn man vertellen dat we opnieuw zwanger zijn.
    Ze weten dat we in de MMM zitten maar toch blijft het spannend

10. wilmarjo

wilmarjo Lid

Nov 10, 2010
    42
    0
    0
    wat leuk om met zulk nieuws net voor de feestdagen bij je ouders aan te komen!
    ik was 15 jaar dusja dat was niet gepland en de reacties waren ook niet positief!
    (ik heb volgende week mijn nod hoop dat het weg blijft en mag ik ook met goed nieuwd de feestdagen in)

11. mamaDD

mamaDD Lid

Nov 9, 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Hier een tienermoeder.
    Ik was bijna 16 toen mijn dochter werd geboren.
    Het was zeker niet gepland maar kan echt niet zonder haar!
    Ze is nu 7 jaar.

Liefs

12. macaaney

macaaney Lid

Feb 6, 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    hier ook een tienermoeder.. was 17 toen ik zwanger werd en 18 toen ik beviel..
    nee het was niet gepland, maar zeker wel gewenst.. en ik kan me nu al geen leven zonder haar meer voorstelen;) ze is nu bijna 3 maandjes

13. wilmarjo

wilmarjo Lid

Nov 10, 2010
    42
    0
    0
    macaany: leuk dat je ook even kom praten ik ben nu ook 18! mijn zoontje word in febr 2 jaar
    ben je ook getrouwd?

14. macaaney

macaaney Lid

Feb 6, 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    nee (nog) niet getrouwd we wonen wel samen en er zijn plannen;) maar ik wil een prinsessenbruiloft dus dat word nog wel eventjes sparen denk ik;)

15. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Ik was 17 bij de eerste (niet gepland, enorm gewenst) en ik ben nu 19 en zwanger van de 2e ('gepland' en wederom enorm gewenst). Ik en mijn man schelen 6 jaar, dus nooit problemen gehad veel jonge moeders wel hebben (financieel etc.) Gelukkig maar :)

16. winnietje

hier ook geen problemen met de financien. Allebei een goede baan :D

17. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    hoi dames ik was 17 toen ik mijn 1ste kreeg 20 de 2de!
    we zijn nu druk aan het klussen voor een 3de!
    de 1ste en 2de allebei gepland!
    we hadden een huis gekocht allebei een auto en een goede baan!
    dus we dachten waarom niet?we zijn allebei niet zo van het uitgaan maar we houden er meer van om leuke dingen te doen met de kids!
    het enigste nadeel is dat mijn ouders nog toestemming moesten geven om te trouwen,maar dat deden ze uiteraard gelijk!!!!
    dus ben ook pas 27 en al 10 jaar gelukkig getrouwd!
    maar dat red je makkelijk als je ook nog eens samen maatjes bent.
    en minnaars niet te vergeten groetjes beppie

18. wilmarjo

wilmarjo Lid

Nov 10, 2010
    42
    0
    0
    hier ook financieel geen problemen zelf werk ik niet mijn man is 20 en eigen zaak en personeel we zijn nu aan het kijken voor vrijstaand huis dus niets te klagen:p
    beppie: tien jaar al leuk joh! maar de 1ste echt gepland op 17 jaar is wel jong maar voeldde je gewoon dat je er klaar voor was? ik was dan 15 en ben nu 18 en wij willen al bijne een jaar een 2de!

19. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    ja ik was er klaar voor en mijn man helemaal!
    hij komt uit een gezin van mishandeling en verwaarlozing.
    hij is ook van z'n 9 tot z'n 12 zwerver geweest in suriname!
    toen hij naar ned kwam is ie van tante naar tante gegaan en hij was 18 en ik 16 toen hij bij mijn ouders kwam wonen omdat hij er slecht aan toe was.
    toen heb hij snel werk gezocht = nu ortopetisch advieseur en toen kochten we een huis en werd ik gepland zwanger.
    hij wilden graag een gezin waar hij zijn liefde kwijt kon en wat ie zelf nooit hebt gehad,en ik wilden dat ook!
    hij was ook al op zijn 18 erg volwassen dat komt door wat hij had meegemaakt gr

20. wilmarjo

wilmarjo Lid

Nov 10, 2010
    42
    0
    0
    dan heb je ook niet echt een jeugd gehad als je overal zelf voor moet zorgen!
    ik vind dat echt stoer dat je dan zo snel het al aan durft om een gelukkig gezin te vormen! maar dat is je dan ook wel gegund

Share This Page