Ik kom uit Sittard,nou ja net over de grens dan in Duitsland,waar trouwens veel limburgers wonen. Het is net alsof het een buitenwijk van Sittard is. Tja de huizenprijs is hier aantrekkelijker. groetjes Gemma
Ik woon hier nou deze maand vier jaar en heb er nog geen dag spijt van gehad. Zoals ik al zei de prijzen van de huizen zijn hier gewoon beter,je krijgt subsidie in duitsland enz. En vindt het fijn dat ik zo met de kids het bos in wandel. groetjes gemma
Hier nog iemand uit Limburg, om precies te zijn uit Puth, gemeente Schinnen. Het lijkt me leuk om een keer meiden te ontmoeten uit de buurt, ik had dat ook al eens eerder gepost maar er is verder niets van gekomen. Misschien wordt het toch tijd dat er iets gaat gebeuren dan
Geen mama of bijna mama (helaas), maar wel uit limboland...Horn, in de buurt van Roermond...Ook nog niet eens zuid-limburg dus. Ok, ik hoor hier niet thuis Ga wel in zuidlimburg naar het ZH
mwahaha dan hoor ik hier ook niet hoor! Ik woon ook in de buurt van roermond.... hey maar puth, daar ken ik iemand van! een ex collega
Maarrrgoed.... Is er nou animo voor een middagje meeten met iedereen die zin heeft of niet....? zwanger, nog niet zwanger, moeder... maakt niet uit... als er nl echt animo is moeten we denk ik gewoon een lijstje maken en daarna kijken wat we gaan doen. misschien eerst gewoon een middagje in een gezellig cafeetje of zoiets...? met warme choco... hihi... oke ik begin en zie het wel. de 2 meiden die hier al aangaven het leuk te vinden zet ik er al bij... dus put yourself on the list if you like 1. Sandra1982 2. Sara6200 3. Female Groetjes!