Heeft je vader veel zorg nodig? Misschien kan je bepaalde wee-opwekkende dingen eten/drinken. Volgens mij werkt frambozenbladthee wee-opwekkend.
Mijn vader heeft geen zorg nodig. Maar voor een week is dat de veel voor hem om alleen thuis te blijven. En als ze beide hiernaartoe komen, dan heb ik geen rust thuis na de bevalling. Ik zal even opzoeken naar de frambozenbladthee.
Gisteren heeft mijn moeder aangeboden om dan toch te komen. ze wou gisteren al komen om de zorg op te nemen. maar ik heb gisteren dat ze beter komt wanneer de bevalling gaat beginnen. gisterenavond had ik veel last van voorweeen. ik kan geen lange wandelingen meer doen. veel pijn down under. ik voel denk ik het hoofdje van de kind. ze zit nl vast. ik breng smorgens de kids naar school en haal ze smiddags weer op. dat is de enige dat ik doe. voor de rest Alhamdoellilah gaat goed.
Umm85, ik dacht inderdaad wel zoiets. Mijn man had destijds van z'n werkgever nog wat extra dagen gekregen (als bedankje omdat hij altijd zo hard werkte : )) maar dat hoeft natuurlijk wettelijk niet. Veel sterkte Nazli, Allahumma yassir.
Morgen offerfeest dames! Hebben jullie er ook zin in? Vandaag voor-pret met mijn dochters (3 en 1 jr). Samen tuttebellen met henna, huis schoongemaakt (lees: alleen beneden stofzuigen/dweilen en wc... van de week kwam al hulp in huishouding, zij had de grootste dingen al schoongemaakt), hapjes voor morgen, kleding en cadeaus klaar 💪☺️ Op zulke dagen denk ik vaak aan de arme kinderen. Ik bid dan veel voor hen en ben Allah zo dankbaar dat mijn dochters (en wij) het beter hebben. Ik probeer dan samen met oudste te bidden. InsAllah hebben alle kinderen in de wereld een prachtig gezegend liefdevol offerfeest morgen.. (Amin ) Hoe is het met jullie? Hoe bereiden jullie Offerfeest voor? Nazli met jou en zwangerschap? Hoeveel weken ben je nu?
Ik heb ook net het huis versierd. De kinderen hebben zaterdag hun cadeau uitgezocht. Ze wilden heel graag Lego hebben en Kruidvat had 30% korting. Altijd leuk die aanbiedingen. Morgen In Sha Allah naar mijn moeder. Heb daar afgesproken met mn zusjes. Verder naar mijn schoonvader, waar de rest ook wel zal zijn. Wil op tijd thuis zijn, aangezien de kinderen de volgende dag weer naar school moeten. En ik begin dinsdag In Sha Allah met mijn opleiding (5 maanden). Ik kan ook zo verdrietig worden als ik eraan denk dat niet elk kind het zo goed heeft. Ik probeer mijn kinderen er ook echt bewust van te maken dat zij het echt goed hebben.
Eid moubarak dames !! Taqabbel Allahu minnaa wa minkoum !♥ Geniet van deze mooie dag met hullie families
Eid mubarak iedereen! Hier komt straks de schoonfam bbqen dus heb de tuin al helemaal gezellig klaagemaakt.
Selamun aleykum dames, eid mubarak voor iedereen 🎉🎉🎉 ik ben nieuw in dit topic 😃 Ik ben een bekeerde moslima elhamdullilah sinds 2011 en woon met m'n Turkse man en 2 kindjes in Turkije. Gezellig offerfeest vandaag. We zijn bij m'n schoonfamilie. Vanochtend gezellig cadeautjes gedaan met de kids. Ik was allang niet meer op dit forum geweest. Kwam weer kijken omdat ik denk misschien zwanger te zijn. Spannend, m'n nod is zaterdag aanstaande. Iedereen fijne dagen gewenst.
Eid mubarak! Hier een gezellige dag gehad. Uitgebreid ontbijt, kadootjes voor de meiden. In de middag bij gezamenlijke vrienden van ons op bezoek geweest. Morgen Offerfeest op school, zal een hele drukke ochtend worden maar veel zin in . Esila, welkom! Volgens mij weet ik wie je bent wat spannend! Insa'Allah ben je inderdaad zwanger en gaat alles goed
Eid mubarak dames. Gisteren toch naar mijn ouders in Nederland geweest. voor de rest niks gedaan. vandaag 38 weken zwanger Alhamdullilah en ga ik op controle bij de gynaecoloog.
Hey Eylem ! Ik weet ook wie Jij bent ☺️ Gezellig ! Wist niet Dat Je hier ook Nog zat 😉 Nazlı hoe Was Je controle ? Spannend Voor jou de laatste loodjes 😃
net terug van de gyn. alles nog steeds hetzelfde. baby heeft minder vruchtwatrr dan voorheen. ik moet goed opletten of ze wel goed beweegt. en ze weegt 3700 gram en ik moet gewoon afwachten.
Ok MaşaAllah. Hopelijk voel je je verder goed ? Volgens mij hebben wij elkaar weleens eerder gesproken hier. Zie dat je ook Een kind uit 2008 en 1 uit 2010 hebt net Als ik ☺️ En nu de 4e MaşaAllah ! 😃