Salaam alaykoem zusters, ik ben gisteren om 6.14 uur bevallen van een mooie prinsesje genaamd Hira bevallen. Alhamdoellillah de bevalling is heel erg snel gegaan en wij maken het alhamdoellillah goed.
Ik heb ook 4 kids alhamdoulilah Jongste is 1,5 dan zoon van 5 dochter van 7 zoon van 9 Misschien in sha Allah ooit nog een vijfde haha maar voor nu vind ik het goed zo alhamdoulilah
MaşaAllah ! Moge Allah haar zegenen en beschermen en maken van de saliheen. Allah analı babalı büyütsün. Veel geluk 💗
Oh wat leuk Nazli! Masallah.. Mooie naam. Allah anali babali buyutsun. Is je moeder bij je? Gaat alles goed? Insallah kan je van je kraamperiode genieten... Ik heb zelf 2 dochters (3 en 1 jr). Super leuk, maar ook zwaar. Dames hebben een pittig karakter, pfff Hoe gaat het in Kayseri Umm? Alles naar wens? Waar ik benieuwd naar was gaan je kinderen naar een 'devlet' openbare school of naar een 'özel' prive school? Is er groot verschil qua onderwijs niveau? Puur nieuwsgierigheid.. Jij kan het beste vergelijken omdat jij ook Nederlandse onderwijs hebt gezien en meegemaakt. Ben benieuwd..
Ze zijn pas gisteren begonnen op een prive school, dus nog weinig van te zeggen haha. Ze hebben alleen hun boeken gehad. Verder moet ik wel enorm wennen, weet niet of ik dat wel kan .
dank jullie wel dames. Mijn moeder is bij de kinderen bij mij thuis. Ik ga vandaag naar huis. sinds zaterdag lig ik in het ziekenhuis. standaard in Belgie. ook veel beter om uitterusten. Alhamdoellilah gaat alles goed met ons. ik verwacht een hele drukke periode met 4 kinderen en verhuizing binnen enkele weken. Mijn 3e kind gaat dit weekend met mijn moeder mee naar Holland.
Nazliii proficiat met jouw prinsesje Allahumma baarek lahaa.. . en Moge Allah haar beschermen tegen al het slechte.. En wat leuk dat er nog dames zijn bijgekomen Ik was een tijdje afwezig. Ik was op reis in Turkije voor een weekje en ben sinds eergisteren terug alhamdulilah
Baarak Allahu laki Nazli. Wat een mooie naam trouwens! Hier gaat alles z'n gangetje. Ik ben echt blij dat het eindelijk herfst lijkt te worden.
Heeft iemand hier tips waar ik een betrouwbare website kan vinden die antwoord geeft op religieuze vragen?