en trouwens van Islah heb ik het niet gemerkt dat ze niet meer online is. InshaAllah is alles goed met haar
Salaam dames, Mijn jongste dochter is in het ziekenhuis ivm rs virus opgenomen.. Doen jullie Dua aub? Zodat ze snel beter is.
Hey wat een leuk een Moslims praatgroepje dat wist ik niet! Salaam a3leikom, Ik ben Safoura en zwanger van me eerste na 2 miskramen en 1,5 jaar bezig te zijn geweest. Alhamdoeleh nu 36 weken zwanger ... man en ik vinden het heel spannend allemaal en hopen op een voorspoedige bevalling en gezonde meid! Allah amateur Amin. Iemand tips om de laatste weken doorganisatie te komen! Liefs
Hi Safoura, welkom 😊 Gefeliciteerd met je zwangerschap. Pfff 36 wkn, ik denk veel rusten. Alles rustig aan doen. Komt goed insallah. Nazli hoe gaat het bij jullie thuis? Is je jongste weer thuis? Insallah kom je met goed nieuws. Bij ons gaat alles goed. Ook wij hadden thuis last van virussen (buikgriep 😬😬 ). Bijna kerstvakantie. Hebben jullie nog plannen??
Wa alaykoem salaam wa rahmatuAllaahi, ohhh wat leuk! Ik zou vooral veel rust nemen. Zelf ging ik bij m'n eerste breien in de avond haha. Laatste weken gaan erg langzaam helaas. Moge Allaah azza wa jal je een voorspoedige bevalling geven en jullie dochter gezond ter wereld laten komen Allaahoemma ameen
Hier is ons dochtertje van 2 weken oud vandaag opgenomen helaas. Mogelijk rs virus, heeft9/10 uurtjes niks gedronken, benauwd, suffig. Moge Allaah haar shifa schenken Allaahoemma ameen
Mijn dochter is sinds vorige week gelukkig weer thuis. Ze js weer beter alhamdoellilah. Donderdag gaan de op controle naar de ka. Maar jongste zoon is terug weer ziek.. ik ben ook nog niet helemaal beter.
Mijn dochter was ook door rs virus opgenomen. Maar alhamdoellilah is ze weer beter. InsaAllah wordt ze gauw beter.
*breek even in, sorry lieve meiden* Het viel mij ook al op van Islah? En Umm zie ik eigenlijk ook nooit meer online?! Hoop dat alles goed gaat met jullie! 😳🙏🏼
*Aangezien het raam er al uit ligt* Ik hoop ook dat alles goed gaat met haar. Ik heb nog gekeken of ik haar eruit kon pikken onder de nieuwe leden maar ik heb niet het idee dat ze gewoon haar naam heeft veranderd....
Ze heeft mij midden november in een privé bericht gezegd dat ze door omstandigheden niet meer actief was geweest op ZP.. Geen idee wat de omstandigheden zijn, daar heb ik namelijk niet naar gevraagd. Ik hoop ook dat alles goed met haar gaat...
Het laatste dat ik mee kreeg is dat er iemand vervelend zat te doen op zp tegen haar. Ik hoop niet dat dat mee speelde...
ook ik breek even in: Ik heb twee weken geleden nog contact met Islah gehad, alles gaat goed met haar. Ze had even niet zoveel zin meer in ZP. Ik zal haar morgen wel even appen en doorgeven dat er naar haar gevraagd wordt
Met mij alles goed, aanslag was hier vlakbij idd.. Ik ben erg druk hier met een nieuw druk schema wat betreft de kinderen, school en huiswerk. Heb Islah op de app trouwens . Zal dr even aanspreken vandaag.