Allaah ie rahmoe inna lillaahi Wa inna illayhi radjioen. Moge Allaah zijn graf verruimen, zijn goede daden vermeerderen, Jannah schenken en jullie sabr schenken Allaahoemma ameen
Inna lillahi wa inna ilahyi radjioen Moge Allah (swt) zijn graf verruimen en zijn zondes vergeven en hem djenna al firdauz schenken
Zusters ik wil nederlandse boeken gaan kopen over de islam om meer kennis op te kunnen doen Ik vroeg me af welke boeken hebben jullie en/of wat raden jullie aan
Nazli. Ina lillahi wa ina ilayhi raji3on. Allah yarahmo. Moge Allah hem genadig zijn. De rest van de zuster welkom bij de groep🌷
Ibn Baaz bookstore verkoopt een aantal Nederlandstalige betrouwbare boeken. http://ibnbaazbookstore.com/wp-content/uploads/2016/06/catalogue.pdf Het is maar net waar momenteel je interesse ligt. Er is een winkel in Rotterdam maar ze verzenden ook.
Dankjewel voor de website, ik zou daar eens even kijken wat ze zoal hebben daar Ondertussen heb ik al wat boeken aangeschaft afgelopen weekend Ik heb nu hier de boeken, De ideale moslimvrouw Voor mijn zuster van mijn zuster Bekeerlingen tot de islam En van toen ik mijn shahada had gedaan had ik nog een interpetatie gekregen van de koran En daarnaast had ik een tijdje geleden nog een andere koran gekocht met de arabische schrijfwijze en de nederlandse vertaling ernaast 🙂
De ideale moalimvrouw is een machallah boek die heb ik zelf ook. Ik heb zelf ook andere boeken. Zal er zo een foto van maken
Uploaden lukt niet op de 1of andere manier. Maar de boeken die ik heb zijn. De vrouwen van de profeet vrede zij met hem. De geschiedenis van de profeten De sahaba De biografie van de profeet Vrede zij met hem Zijn echt machallah boeken vooral de de 3 eerste meerdere malen gelezen.
Zou ook vooral boeken van Tawheed aanschaffen. Weet niet of Kitaab Atawheed in het Nederlands te verkrijgen is, Engels wel, maar dat is een aanrader. Hoe gaat het verder met de zusters hier, nogal een stil groepje..