Ghair in shaa Allah, voor de dames die hier blijven (ik blijf trouwe s ook hier) maar wij kunnen altijd weg, moet niet persé in de zomervakantie. Wij hebben geen kinderen om rekening mee te houden en mijn man kan altijd verlof nemen wanneer hij wil Alhamdulilah
Wij komen in sha Allah 28E terug Gaan dan nog even paar dagen spanje langs familie Zullen we in sha Allah eerste week van aug terug zijn Is momenteel 34 graden hier Zijn al paar X naar strand geweest heerlijk rustig met van die hutjes kan je lekker afgeschermd zitten en geen mensen in bikini alleen families met kinderen Houd niet van die drukke stranden Kids hebben het haar hun zin dat is ook belangrijk
Hier nog een geboren moslima haha. Merk zulke topic altijd zo laat op.. dat komt.doordat ik meer in de topics van zwanger worden zit.
Leuk sophia! Wij vermijden ook stranden waar mensen halfnaakt zitten... En enkel voor te wandelen Welkom mamamd, haha hoe ben je dan hier terrecht gekomen
Ja de kids zwemmen wel. Ik zelf niet of het moet leeg zijn Hahah dan wil ik wel met jurk en hoofdoek erin gaan Hahah Welkom mamad
Kleine nu ook ziek hier koorts en diaree De andere met ze hoofd tegen de muur geknald door de oudste hele bult schrok me rot vooral zijn geschiedenis met zijn hoofd We zouden een deze dagen paar dagen gaan touren maar dat gaat m niet worden met ziek kind in sha Allah is het snel over
Even een teken van leven vanuit hier. Heb het alhamdolillah echt heel erg druk. Willen jullie mijn vader meenemen in jullie doeaa. Hij is ziek. Liefs
Ik heb wel een appje gestuurd naar Umm85, hopelijk gaat alles goed met haar. Nog geen reactie gehad. Proudmommy, moge Allah Ta'ala hem genezen, aameen.
Ja gaat goed hier hoor Alhamdulillah. Vannacht geen oog dicht gedaan, nu is de rust weer terug gekeerd.
Salaam Alaikom dames, hoe is het met iedereen? Ook zo warm? Hier vakantiestress. Vertrekken zondagnacht/maandagochtend In Sha Allah en moet nog zo veel doen. Inkopen, inpakken, opruimen...