alhamdullilah gaat wel, ik doe het veel beter dan de eerste zwangerschap heb last van duizeligheid, hoofdpijn, vermoeid, wat misselijk (gelukkig niet spugen, wel op het randje) en stemmingswisselingen natuurlijk haha.
Selaam Alaikum Hoe gaat het met jullie? Leuk dat er een nieuw topic is aangemaakt Ben zelf nog geen mama, maar is niet erg toch Helaas hebben mijn man en ik in augustus afscheid moeten nemen van ons kindje nadat het hartje gestopt was met kloppen op 12 weken In sha’Allah mogen we binnenkort een nieuwe zwangerschap verwachten
Salaam aleikum dames...ff en berichtje van mij,een poosje niet geweest hier.@Lotte,inshAllah wordt je binnenkort weer gezegend met een zwangerschap en zal het hopelijk goed gaan.@esila,hoe gaat het nu met je? Zijn er al tekenen van dat de bevalling eraan komt? Echt heel spannend.Chalas be salame inshAllah.Met mij en ons meisie gaat het goed.Ze is aardig druk in mijn buik.Deze periode is zoo mooi omdat ik haar kan voelen.We zijn druk in de weer om haar spulletjes klaar te leggen voor haar komst.InshAllah zal alles goed gaan voor ons.Groetjesss
Salam alekom meiden @Esila ben je ondertussen al bevallen? Hoe gaat het met je? @Lotte welkom! Wat naar voor jullie. Hebben jullie het al een plekje kunnen geven? @Mery leuk dat je haar al voelt! Hoe ver ben je al met de voorbereidingen? Hier ben ik weer aan het werk, vind het zo moeilijk om het verborgen te houden ik ben met de dag misselijker. Wanneer ik eventueel mijn vaste contract moest krijgen ben ik 5 maand zwanger. Op mijn job geldt er een verplichte zwangerschApsverwijdering vanaf 6 maand. Ik hoop echt dat mijn buikje tot die tijd niet zo zichtbaar zal zijn. Al vrees ik van wel. Ik heb anders helemaal nergens recht op als ik geen vast contract krijg. Geen zwangerschapsverlof, uitkering of wat dan ook. Financieel zitten we plots in de knoop. Doen jullie dua voor ons aub? Dat ik zorgeloos de komende 3 maand aan het werk ga en ik mijn vaste contract ga krijgen daarna. Djazakumu lahu gairan Walekom salam
@Mery Dankjewel wij hopen ook dat een volgende zwangerschap goed mag gaan! Wat leuk dat je je kleintje lekker voelt bewegen geniet ervan voor je het weet ligt ze in haar bedje te slapen @LolaBloem Gelukkig hebben we het een plekje kunnen geven we hebben natuurlijk nog veel verdriet ervan en vooral nu ‘de uitgerekende datum’ dichtbij komt hebben we het er vaak toch nog wel erg moeilijk mee maar we hebben mooie foto’s van de baby en het geluid van een kloppend hartje wat nooit uit ons gedachten zal verdwijnen. Hopelijk gaat voor jou alles goed komen met je werk en dat je een vast contract gaat krijgen en je geen zorgen hoeft te maken om de financiën
Ik ga later even bijlezen en reageren inşaAllah. De kleine is nog steeds Niet geboren en ik voel me neerslachtig erdoor Maar Allah Weet het best. Mag ik jullie smeekbedes vragen ? Dat het gauw gaat beginnen..
Salam aleikum dames @Esila inshAllah komt je bevalling spoedig en gaat het goed met jou en de baby!@Lolabloem wat een vervelende situatie zit jij in.Ik denk dat je met 5 maanden zwanger ook echt duidelijk zwanger zult lijken.Ook moet het moeilijk zijn om het willens en weten te verzwijgen.Veel wijsheid en sterkte gewenst hiermee.InshAllah valt het allemaal wel mee.
Dankjewel ! Lief dat je het vraagt ! Nog geen baby. Ik ben vandaag bij de gyn geweest en ze heeft me gestript. Hopelijk gaat het helpen Jij welkom in Dit topic ! Verschrikkelijk dat jullie je babietje moesten verliezen Moge Allah jullie snel zegenen met een nieuwe zwangerschap. Ve aleyküm selam Mery. Dankjewel meis ! Lolabloem, moge Allah swt je werk voor je vergemakkelijken en zorgen dat je een vast contract krijgt Amin
@Esila Insha’Allah gaat het goed helpen en heb je straks een mooie baby vast! Een vraag aan jullie, gebruiken jullie henna? En dan bedoel ik niet met bruiloften etc maar gewoon zo in het dagelijkse leven, wil henna gaan kopen voor mijn handen want door werken zijn ze kapot gegaan allemaal wondjes enz blehh gewoon lelijk en bij mn nagels de riemen stuk enz en doe al wel altijd creme op maar wil nu henna gaan doen omdat henna goed is voor je en heel verzorgend, maar waar halen jullie je henna heb wel verschillende gezien maar iedereen bied anders aan
Dankje Lotte ! Volgens mij heeft het niet geholpen gezien er nog steeds niks aan de hand is. Maar we wachten geduldig af Ik kan je helaas niet helpen met je vraag.
Jammer dat zo rustig is hier en dat veel moslima’s en eventueel geintresseerde moslima’s dit topic nog niet hebben gevonden
@Esila Hoe is het zuster? Ik denk dat je inmiddels wel al bevallen bent. Gaat alles oke? @Lotte Ja tis best rustig hier. Ik zal proberen wat vaker te schrijven. Ik denk dat er sommigen niet opgemerkt willen worden door bekenden misschien dat daarom niet iedereen hier meeschrijft, allahu a3lam. hoe gaat het met jou Lotte? @Mery hoe ishet met de voorbereidingen voor jou kleine prinses? Gaat het tot nu toe goed met de zwangerschap? Last van kwaaltjes?
Ik ben trouwens niet meer gaan werken na 1,5 week De kwaaltjes namen onwijs toe. Ik kan totaal niet aan eten denken op het moment. Ik word al misselijk bij de gedachte ervan. Ik ben wat kleine kilotjes afgevallen en enorm vermoeid. Logisch natuurlijk omdat ik niks eet. Heb zojuist een banaantje op hopelijk blijft dat wel binnen..
Met mij gaat het goed dankjewel, hopelijk dat het indd weer beetje drukker wordt hier Vervelend dat je je zo misselijk voelt hopelijk gaat het snel weer wat beter en hou je wat meer eten binnen, misschien kan je proberen wat brinta ofzo te eten, toen ik zwanger was had ik ook echt geen behoefte aan eten en wou ook niks hebben en mijn man moest me echt dwingen om wat te eten ookal was het een half broodje dan was hij al blij ben toen ook 9 kg afgevallen, hopelijk bij een volgende zwangerschap gaat alles wel goed hier en schuift het eten er dan wel goed in