Gezellige moslima's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door LolaBloem, 15 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Salaam aleykoum!
    Gefeliciteerd en welkom!! Hoe verloopt de zwangerschap tot nu toe?
     
    qwsr vindt dit leuk.
  2. qwsr

    qwsr Actief lid

    20 mrt 2016
    139
    80
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaa alhamdoullilaah tot me verbazing gaat het goed en beter dan me 1e zwschap qua misselijkheid en vermoeidheid hoe gaat alles bij jou?

    Is dit je 2e zwangerschap allahouma barek?
     
  3. Lightblue

    Lightblue Bekend lid

    5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    @LolaBloem, nee m'n derde in shaa Allaah en jouw tweede he? Heb je een beetje fijne zwangerschap?

    Ohh een tweeling allaahoemma baarek, hoe gaat de zwangerschap? Onze dochtertjes zijn schelen niet veel, ze is 14 maandjes
     
    qwsr vindt dit leuk.
  4. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Alhamdullilah dats heel goed dat je je nu beter voelt dan bij de eerste. Ze zeggen dat een meerling ook zorgt voor extremere klachen, toch niet blijkbaar haha.

    Bij mijn eerste was de misselijkheid extreem. Bij deze alhamdullilah wel wat beter maar ook wel kwaaltjes.
    Wat bijzonder dat je een tweeling hebt mashallah, komt het voor in de familie?
     
    qwsr vindt dit leuk.
  5. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Welkom wat leuk dat steeds meer moslima’s dit topic vinden!
    Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!!

    Voor lage ijzer kan je misschien appelstroop proberen of roosvicee Ferro schijnt ook goed te helpen
     
    Marbloempje, LolaBloem en Lightblue vinden dit leuk.
  6. qwsr

    qwsr Actief lid

    20 mrt 2016
    139
    80
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Klopt.misschien dat het later in de zwangerschap wel zo is qua kwaaltjes in shaa Allah niet natuurlijk.

    Nee soubhanAllah komt niet veel voor ik heb een twee eiige tweeling dat betekent dat ik tijdens mijn ovulatie 2 eitjes dus uit elke eierstok 1 dus vandaar tweeling ik dach ook altijd dat het genetisch is maar dit is dus niet zo !

    Fijn dat het niet zo extreem is je misselijlheid. Zijn jullie benieuwd na het geslacht ?
     
  7. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Ja heel erg. Beide welkom natuurlijk maar mijn man wil na een dochter zo graag een zoon! Ik hoop het voor hem en anders is hij ook dolblij met een meisje. Het is nu eenmaal zo dat de mannen eerder een jongen willen, haha. En jullie? Leuk dat het twee eiig is dat betekend ook dat de kans er is dat het om 2 verschillende geslachten gaat!
     
  8. Lightblue

    Lightblue Bekend lid

    5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Mijn man wilt graag nog een dochtertje hoor haha en ik wil graag nog een zoontje, maar alles wat Allaah azza wa jall ons schenkt natuurlijk. We wilden dit keer niet het geslacht weten maar gaan toch volgende week even spieken in shaa Allaah
     
  9. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    super spannend!! :) :)
     
  10. Lightblue

    Lightblue Bekend lid

    5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    En jij? Ga je naar het geslacht kijken of blijft het een verassing?
     
  11. Marbloempje

    Marbloempje Actief lid

    6 okt 2017
    259
    126
    43
    Vrouw
    Nee zeker niet, in shaa Allaah hoop het ook
     
  12. Marbloempje

    Marbloempje Actief lid

    6 okt 2017
    259
    126
    43
    Vrouw

    Ik heb inderdaad appelstroop gehaald, elke dag een eetlepel en plus dat drankje van floradix en ik eet iedere ochtend drie Ajwa dadels. Dus ben benieuwd met de tijd in shaa Allaah
     
  13. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Is iemand toevallig Marokkaanse? Heb een cultuurgerelateerde vraag :oops:
     
  14. qwsr

    qwsr Actief lid

    20 mrt 2016
    139
    80
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb voor 17 februari een geslachfsbepaling. Alles is welkom super benieuwd naar!!
     
    aYh4L8 en Lightblue vinden dit leuk.
  15. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Wauw spannend!!!
     
    qwsr vindt dit leuk.
  16. qwsr

    qwsr Actief lid

    20 mrt 2016
    139
    80
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames hebben jullie.misschien tips qua wat voor kinderwagen ik kan halen? Nu zit ik met het probleem dat mijn dochtertje nog niet loopt ik denk tegen de tijd dat de twins komen dat ze dan wel kan lopen in shaa allah maar natuurlijk nog niet hele stukken. Nu zie ik ook die board met een soort van fietzitje maar ik denk dat ze daar ook niet echt lekker op gaan zitten jullie miss tips?
     
  17. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Misschien zoiets?

    Maar denk toch dat het beter is gewoon een meerijdplankje/zitje want die kan je eraf halen voor als je alleen met de tweeling weg wilt
     
  18. Lightblue

    Lightblue Bekend lid

    5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Zelf heb ik een duowagen en ga nog een meerijdplankje aanschaffen voor de oudste, die is dan 2,5 in shaa Allaah als de derde komt. Eventueel een draagzak bij aanschaffen? Ben zelf niet echt van t dragen
     
    qwsr vindt dit leuk.
  19. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Ja da's wel lastig als je straks 3 kids hebt met bijna 2 jaar verschil (omdat ze dan echt nog in de wagen moeten) Ik zou denk ik ook voor een duo wagen gaan en dan de oudste een meerijplankje? wel lastig..
     
    qwsr vindt dit leuk.
  20. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

Deel Deze Pagina