Hi Meiden, Ik ben 28 jaar en in november, als het goed is dan, word ik voor het eerst mama van een meisje! Ik woon in Haarlem en zou het leuk vinden om met andere aanstaande mama's uit Haarlem te kletsen!! Buiten dat ik zwanger ben en daar veel mee bezig ben werk ik 5 dagen als artsenbezoeker, heb ik twee katten en natuurlijk een vriend. We wonen in het centrum van Haarlem, heerlijk dicht bij de winkels en met het fietsje zo op het strand, al doe ik er nu twee zo lang over Ik zou het leuk vinden om wat meiden te leren kennen die ongeveer in dezelfde tijd uitgerekend zijn, van eerste of maakt-niet-uit-hoeveelste-kindje. Lfs Marloes
Gezellig uit haarlem. Ik ben 31, werk als verpleegkundige ben getrouwd en heb een hond. Ben volgende maand al uitgerekend maar vind het gezellig om te kletsen.
Hi natas79, Gezellig hoor kletsen Volgende maand, dat gaat snel dan! Ik moet minder dan 100 dagen en dat is ook al raar maar minder dan een maand lijkt me wel heel vreemd.. Ik zie dat jullie een meisje krijgen. Wij ook (als de echoscopiste het goed had dan ) Is dit jullie eerste kindje? Ik zal je niet overstelpen met vragen gelijk Groetjes Marloes
Ha ha ja dit is ons eerste kindje en idd een meisje!! Die honderd dagen grens vond ik ook wel wat hebben, gaat echt zo snel de tijd.