hallo mama's ik ben zelf ook een tiendermoeder ... en ben zelf 18 jaar ben 31 dec van een gezonde zoon bevallen wel te vroeg want hij is geboren met 34 weken en 5 dagen .. zijn naam is jason zou het leuk vinden om met andere van onze leeftijd oudere mogen ook ervaringen uit te wisselen ik hoor het wel groetjes sam
Hallo,, Ja lijkt me wel leuk om ervaringen uit te wisselen.. Ik ben zelf ook op mn 18de bevallen en heb een zoontje Sil van iets meer dan 4 maand. Je mag me ook altijd toevoegen op MSN. Staat wel bij mn profiel,, Ik hoor wel van je xx
hallo, ik vind ook wel gezellig hor ben altijd wel ergens voor in dus babbel maar los zal me even beetje voorstellen ben natasja 19 jaar oud live dochter alysia heet ze van nu 1 jaar oud en zijn bezig voor een tweede.. dus gezellig alleen de vorige is gesloten dus weet niet od dit ook gaat gebeuren hier? we zullen zien zo ja pech zo niet gezellig en dan wel lekker kletsen hier he
Hallo ik wil ook wel meekletsen hoor. Ben jessey, 23 jaar en heb een tweeling van 8.5 maanden Joey en Lindsey en ben zelf 24. Geen tienermoeder maar ook weer niet super oud hahahahaha. xxx jessey
he natas mij ken je wel zal me even voorstellen aan de anderen : ik ben gina ben 19 jaar ben samen met mijn vriend die is 27 jaar en samen hebben wij alweer een dochtertje van 1 jaar we zijn heel gelukig iemand nog vragen ik hoor ze graag.
geen vakantie voor ons,, ik moet gewoon werken vakantie komt pas in de zomer Ik ga van de week gewoon het gebruikelijke doen, werken, boodschappen etc. en jullie ?
van de week ook inderdaad niks doen... gewoon ook boodschappen en verder niks... genieten van het weer zolang dat nog kan.. vakantie hebben we 2 weken terug geboekt gaan 2 weekejs naar tukije toe lekker all in... gaan nu voor het 5 de jaar naar turkije dus even lekker er tussen uit heerlijk... maar ben ik hier de enige die een tweede wil en ervoor gaat of nietr?
haha inderdaad ik weet zoveel nee hoor geintje verder iemand nog wat te lullen of vragen of iets of wat dan ook zo stil hier even met zijn alle wat leven in de brauwerij brenge