Mag deze "oude" mama van 36 uit Aduard zich hier ook melden?? Ik (wij) hebben een zoontje van ruim 2 jaar. Ik woon sinds 3 jaar in Aduard, daarvoor in Amersfoort gewoond.
Ik wil mij ook graag hier melden. Ik ben 32 jaar, moeder van 5 kinderen en ik woon net onder Groningen.
Jep dat klopt. misschien deze ronde aangezien ik een paar dagen voor NOD begin met licht bloedverlies en nu niets. gevoelige borsten e.d.
vanmiddag testen besteld, heb ik morgen of overmorgen binnen. Dus als mijn ongi zich dan nog niet aandient dan ga ik testen
jammer avon! hopelijk deze ronde meer geluk! hilse, fijn dat je suiker onder controle is. jij schiet ook al mooi op met de weken
@Isis, ja blijft snel gaan! Verbaas me er zelf over haha Hopelijk blijft het goed gaan met m'n suikers, vind het toch een beetje spannend wat het doet met de groei van de kleine!
kan ik me voorstellen. Hebben ze er nu al wat over gezegd of hij voor loopt? en moet je er ook insuline voor spuiten? Hier liep de kleine man tijdens de zwangerschap ook steeds erg voor, dus ook verdenking zw.suiker. Was gelukkig niet zo toen..
Hoef (nog) geen insuline te spuiten.. Hij zit nu nog binnen de curve op de laatste groei echo. Heb volgende week weer een afpsraak maar weet niet zeker of ze dan weer een echo gaan maken.. Hoop het wel want zit er toch best mee!
Hoi meiden, Hier weer een berichtje van mij na hier een tijdje niet te zijn geweest ivm ziekenhuisopname etc. van mijn dochtertje. Met de zwangerschap gaat het helemaal prima, 13 weken alweer! Leuk dat de topics zijn samengevoegd en er nog meer meiden zijn bijgekomen. Mij lijkt het zo leuk om (toekomstige) mama's ook in het echt te leren kennen daarvoor had ik dit oproepje ook geplaatst. Ik wil bv graag zwangerschapszwemmen en yoga gaan doen. Zijn er zwangere meiden die dit ook (gaan) doen, mss evt samen? En waar is dat leuk om te volgen, iemand tips?
Hoi allemaal! Ik ben 26 en heb een zoontje van As donderdag 21 maanden! Lijkt me ook leuk om in contact te komen met andere moeders! Lekker koffie drinken terwijl de kindjes zich ook vermaken. Ik woon zelf in de stad vlakbij de hoornseplas, goede plek in de zomer .
@Nehalennia, hoe is het nu met je?? @Mj2105, wauw dat is zeker een lekker plekje in de zomer! Ben daar vaak te vinden hoor. Vorig jaar met het zoontje van een vriendin van me, dit jaar met de beide jongens waarschijnlijk!
@hilse spannend hoor nog maar even! Lijkt bij mij alweer zolang geleden. Soms mis ik de tijd wel hoor dat hij nog zo klein was. Geniet er maar van!