hoi grunnigers. ik ben zelf ook een groningse maar woon alweer een hele tijd in zuidlaren. vlakbij dus. ik ben 24 weken zwanger van de eerste en het is een jongen. ik ben 26 en mijn vriend oh sorry man (hahah zijn 3 juni getrouwd) wordt in augustus 30. groetjes
Hallo dames , Hier nog een mama uit de stad Groningen. 9 weken zwanger van de 2de, nog vrij kort dus Ik heb al een zoon van 5, dus het zal even wennen zijn om weer in de luiers te zitten.
Hallo, hier nog een noordeling. Ik ben 23 jaar, getrouwd en zwanger van de eerste! Ik zit nu op 14 weken. Ben al vanaf het begin thuis ivm zwangerschaps HB. Maar het gaat nu iets beter gelukkig!
Hoi meiden, Het is hier stil! Ik ben weer terug van vakantie. Vandaag 20 wekenecho gehad en alles was goed! Gelijk de babykamer, kinderwagen en maxi cosi uitgezocht. Een lakentje en dekentje en nog wat kleertjes gekocht. Hoe is het met jullie? Hoe zit het met de plannen wat af te spreken?
Hier ook een Groningse! 0594 ook! Ben wel benieuwd naar de andere die ook uit de regio 0594 komt in mijn vriendenkring nog niet veel kids, dus sta er ook zeker open voor! Is er inmiddels al wat afgesproken oid? Ik ben trouwens 28 en heb een dochtertje van bijna 15 maanden
Renz, ik ben degene uit '0594' ben benieuwd waar je woont! Ik woon in 'het leukste dorp van Groningen' (2011)
Ja Pruim!! Oh wat jammer dat hij gesloten is... Alhoewel ze er momenteel wel weer druk bezig zijn om het op te knappen en de geruchten gaan dat hij ook weer open gaat, maar in wat voor vorm weet ik niet... Roden, Leek heel dichtbij! Ik zat ook in Leek op school... Hoe oud zijn jullie? Ik ben van 1982 (31 jaar dus), mischien hebben we elkaar wel eens gezien
Ja ze zeggen ook dat het in roden weer geopend wordt, ik vraag het me af. Zelf ben ik van 1984 (bijna 29). Heb drie jaar op lindenborg (oude waezenburg) gezeten (2000-2003).
Ja kwam ook weleens in kruisweg. Maar niet mega-vaak. We gingen vroeger altijd naar looks, toen pruim, kruisweg, vriezerbrug, Skopje beilen (wisselend).
Hoi! Hier nog een Groningen-mamma! Onze dochter is 2,5 en we verwachten in november een zoon! Ik woon in Groningen Stad en wandel vaak met onze hond in Glimmen, Appelbergen of ergens in Drenthe. Ik ben docent op een middelbare school. Leuk dat hier een clubje is!
Hoi lous. Welkom. Ik ben debbie en woon in Zuidlaren. Kom wel uit Groningen. Misschien heb je hier ook wel eens met je hond gewandeld. Ik heb ook een hond en hou net als jij ook van sterren kijken. Haha
Ik woon daar op zo´n 5 min. vandaan. Ik ga straks met mijn kinderen daar heen. We gaan altijd eerst in het bos bij de zandvlakte spelen en daarna in de speeltuin bij het paviljoen spelen en een ijsje halen. Ik vergeet steeds dat dit topic er is. Jammer want ik zou het toch leuk vinden om wat meer contacten op te doen hier in de omgeving.
Wat grappig, wij zijn bijna even ver! Hier ook Groningen stad. Wandel veel met hond, maar voornamelijk stad zelf, omgeving Noorddijk.