Pinkpop!

Discussie in 'De lounge' gestart door Angeliekie, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Wie gaat er ook heen?

Ik heb me opgegeven om te werken maar mocht dat niet doorgaan ga ik alleen de zaterdag. Stones, John Mayer & Bastille:D:D

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    het programma ziet er wel dusdanig interessant uit dat we t misschien toch gaan overwegen ;) (mochten we dan niet op vakantie zijn enzo :p)

3. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vorig jaar ben ik voor het eerst geweest, was super leuk! Dit jaar gaat het 'm niet worden, ik ben begin juni uitgerekend :D

Wel een toffe line up, is de rest ook al bekend eigenlijk?
    Heel veel plezier voor degenen die gaan :D

4. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Ja op Programma | Pinkpop 2014 – 45ste editie – 7,8 & 9 juni 2014

Kooks vind ik ook heel leuk. Word de eerste keer dat ik ga dus ben benieuwd!

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja wij gaan voor de zaterdagkaarten.
    Ik hoop dat we aan kaarten kunnen komen, ik zit iig zaterdagochtend al vroeg klaar.

6. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wooh! Stromae, Metallica, Bastille en Rudimental! Tof, veel leuker dan vorig jaar!! :$ :(

Vorig jaar vond ik Ellie Goulding, Kings of Leon en 30 seconds to Mars de uitblinkers.

7. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik wil heeeeeeeeeel graag (vooral voor de Stones) maar ik ben 20 mei uitgerekend :p

Verder Arctic Monkeys, The Kooks, Editors en John Mayer... Wauw!

Gelukkig heb ik Chefs Special en Kodaline al live gezien dus schrale trost.

8. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Ja maar alleen zaterdag! Rolling Stones!!!

9. Alf

Alf Niet meer actief

Same here! :)

10. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Damn, wat een line up. Ik zou zó graag gaan, of mijn ouders dagkaarten cadeau doen. Maar we gaan al 3 weken op zomervakantie én als het goed is nieuwe kozijnen zetten voor de herfst.. Kan het maar een keer uitgeven helaas ;)

11. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn man gaat, als hij kaarten weet te bemachtigen, het hele weekend met een vriend van hem waar hij vaker mee is gegaan, in 2012.

12. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    The Stones...♡

vind het bijna jammer dat onze trouwringen zo duur zijn :(

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik baal dat John Mayer tegelijk met de Stones komt, want die ouwe knarren kunnen mij gestolen worden haha.
    Ben dus wel bang dat ik naast kaartjes grijp. Maar goed, het is me altijd gelukt om kaartjes te bemachtigen, laten we duimen dat het nu weer lukt :p

14. KimK

KimK Niet meer actief

Opzich wel zin erin. Maar €175 voor weekendkaarten? Belachelijk. Zoveel leuke kleinere festivals die stuk goedkoper en minder massaal zijn! Jammer dat Pinkpop zo'n belachelijk dure artiesten haalt... Maaaarja!

15. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    #15 laura28, 13 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2014
    ik wil heeeeel graag alleen de maandag en speciaal voor metallica!

enige wat me tegenhoud is dat ik dan bijna uitgerekend ben en geen idee heb hoe ik me dan voel...
    wat zouden jullie doen? gewoon kaarten kopen en dan maar zien of het er in zit om te gaan en anders de kaarten verkopen?
    ik zou zoooo graag metallica zien...

16. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.053
    2.554
    113
    Limburg
    Ik ga er waarschijnlijk werken. Het is een goed programma, maar als ik niet zou gaan werken daar dan ging ik niet, vind het toch erg veel geld.
    Metallica lijkt me super om te zien. Epica heb ik eerder al eens gezien op pinkpop, die zou ik nu ook weer willen zien.

17. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Wij gaan alle dagen. Ik ga al jaren naar pinkpop, sla zelden over. Hoewel de laatste jaren wel niet het hele weekend geweest. Mijn vriend heb ik ook tijdens pinkpop ontmoet.
    Planning was eerst om maar 1 dag te gaan omdat we ook naar rock werchter wilde. Echter waren we net te laat met kaartjes, voor de dag dat wij wilde gaan. Dit jaar heeft pinkpop weer een goed programma, dus nu toch 3 dagen.

18. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik ben slechts éénmaal op Pinkpop geweest, en wel deze :$:

1989 | Pinkpop History

Wat me zelfs nu nog bijstaat waren de enorm karige toiletfaciliteiten (was festivals zoals Parkpop gewend waar je te pas en te onpas in de struiken kon p*ssen), dat kon daar dus niet.

The Pixies en R.E.M. waren toen m.i. wel het hoogtepunt.

Het feit dat ik me zojuist realiseer dat het inmiddels 25(!) jaar geleden is vind ik wel heel deprimerend... :(

19. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    De vorige keer dat metallica er was (ik dacht 5 jaar geleden) was echt geniaal!! Zo ontzettend goed, niet normaal meer. Dus als ik jou was zou ik kaarten kopen, die krijg je als je niet zelf gaat nl zo weer verkocht op marktplaats. Wij zijn al vaak geweest, maar dit jaar sla ik met mijn dikke buik over :D

20. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou zoooo graag eens heen willen hier alleen niemand die met me mee wil en om nou in mn uppie te gaan..... :/ vind het trouwens ook wel behoorlijk prijzig dus dat is ook wel een beetje een reden waarom ik nog nooit ben geweest. Ooooit ga ik!!:p

Deel Deze Pagina