Hier de volgende favorieten: - Knibbel knabbel knuisje, - Knappe Koppen Dit jaar wil ik Elefun geven, omdat daar de jongste ook vol overgave mee mee kan doen.
Zijn ook van plan om wat gezelschapspellen in te slaan, dus ik lees mee. Die spuzzle lijkt mij wel leuk. Rummikub jr ook, maar is 4 jaar niet te jong? Hier spelen ze graag knappe koppen. Al zijn de vragen voormijn 4 jarige wel te makkelijk. Toren van pisa Knibbel knabbel knuisje Boomgaard Dat castle spel van smart games, naam ontsnapt me.
Krokoloco Knibbelknabbelknuisje Kwartet Triominos junior Hmm een hoop wel K3 spel ook Ik koop overigens deze spellen vaak via marktplaats. Ze zijn maar zo kort te gebruiken in vergelijking tot andere spellen voor als ze wat ouder zijn. Meeste betaal ik dan niet meer dan 2,50 voor oid
Ik werk op een buitenschoolse opvang en bij ons zijn Bunny Hop, memory, kwartetten en Dino Meal favoriet bij de jongste kids.
Roodkapje spel is hier echt een succes, vooral omdat je niet weet wanneer de boze wolf rechtop in bed gaat zitten spannend...
Hier dus het roodkapje spel een variant op toren van pisa, maar dan met een ijsschots en pinguins. bordspel met glazen muiltje, bordspel barbie met spiegel. clowntje dobbelen, vino de vrolijke inktvis