Ik zit in de spellenwereld dus hier een lijstje met goede spellen, die ook later leuk blijven. Kijk ook hiervoor op marktplaats! Carcassonne Stenen tijdperk Cottage garden Patchwork Ubongo Cartagena Alhambra Blokus (duo) Ballonrace Camel up (niet met 2 spelers) Pinguin (van phalanx) Genius Keltis Kingdomino Lampionnen van lanzhou De ark is vol Takenoko Qwixx Ticket to ride Linko (leuker met meer dan 2) Doodle city (leuker met meer dan 2) Misschien een leuke tip! Het weekend van 11/12 november is er in het beursgebouw een grote spellenbeurs. Op steenworp afstand van het station. Je kan spellen uitproberen en kopen. En met de ah uitjes actie krijg je het tweede kaartje gratis.
King of Tokyo en King of New York Carcasonne Het verboden eiland Atlantis Boonanza Flux Saboteur (moet wel met 3 mensen) Labyrint Trans america (eenvoudige versie van ticket to ride, ik vind deze leuker) Cartagena
Europe, Nederland, Afrika, en UK Zoon vindt NL en UK het leukst. Zelf vindt ik Europa leuk en met z'n tweeën Afrika. (Daar kun je elkaar lekker dwars zitten )
Oh ik dacht dat Nederland een uitbreiding was. Dus dat je dan ook Europa of zo moest hebben. Dan ga ik even voor Nederland kijken.
Eh ja, dit zijn allemaal uitbreidingen op Europa We hebben ook Europa 1912, dat is een set extra tickets voor Europa.
Dank je! Dan ga ik eerst Europa maar eens bestellen en kijken of we het een leuk spel vinden! Dan kan ik later altijd Nederland nog bijbestellen.
Europa is het leukst. Ik heb zelf nog de volgende borden: Zwitserland die is speciaal voor 2-3 spelers Nederland Azië (die kan je normaal spelen of in teams) Check ook marktplaats als je spellen wilt kooen!