Mijn dochter mag dit jaar voor het eerst suprise maken voor een klasgenoot. Ze heeft een jongen getrokken die houdt van lego en zwemmen, en dit ook als kadotip heeft gegeven. Ze kan alleen niks vinden in deze thema's voor €2,5 - €3. (Voor voetbal, meidendingen, gamen enz kom ik van alles tegen, maar lego??) Suprise heeft ze al bedacht, alleen nog het kado. Bij de Action kon ze niks leuks vinden. Iemand een gouden tip? Verkopen ze ergens kleine meuk in lego-thema? Ze vindt de jongen ook stiekem leuk, dus een hoop stress hier
Ik heb eergisteren een klein autootje gekocht voor 3 euro bij de Kruidvat van de lego. Die kon in 3 auto's gemaakt worden zeg maar. Moet je daar eens zoeken want daar hebben ze soms nog wat liggen maar zal in elk filiaal wel anders zijn ket de restanten.
En anders van die duikdingen? Al zal dat nu wat lastiger zijn misschien, omdat de zomer net voor bij is... Bij de Decathlon hebben ze altijd wel wat, maar bij de Action ed is het een seizoensartikel natuurlijk... Kruidvat had een tijdje terug rolletjes flexibel Lego’plakband’, geen idee of ze die nog hebben en hoe duur ze precies waren, maar anders misschien ook wel leuk. Of als je creatief bent misschien zelf van een LEGO-poppetje een sleutelhanger maken oid?
Stickers van Lego Ninjago? Die staan in de intertoys gids... Album was 2,50 geloof ik en pakje stickers 2€
Misschien nog bij de kruidvat, als je een prijsmepper in de buurt hebt zou ik daar ook kijken. Action kan per filiaal verschillen. Misschien een grote legoblok maken?
Trekpleister heeft trouwens 25% korting ook op lego, kruidvat heeft 20% korting. Misschien kun je op marktplaats kijken daar staat nog wel eens nieuwe polybags van lego
Nog een ander idee, je maakt zelf iets van lego en koopt iets voor het zwemmen (als je dat nog kan vinden) http://madamezsazsa.blogspot.nl/2011/06/baai-baai-zwaai-zwaai.html Zelf een sleutelhanger maken. Tot nu toe nog alleen maar bij de intertoys duikspeelgoed kunnen vinden. https://www.intertoys.nl/c/buitenspeelgoed/waterspeelgoed/793896