Wat vinden jullie de leukste duplosets voor een jongen van 2 jaar en ouder? We hebben al: - grote stadsdierentuin - babydieren - getallentrein - creative auto's - en wat losse dingen als vrachtwagen en vuilniswagen
De trein, ook grote zus van bijna vijf vindt dat nog leuk. We hebben nu twee treinen... De trekker vindt mijn zoontje ook leuk. En zijn nieuwe brandweerauto natuurlijk.
De trein met stip op 1! We hebben ook een brandweer auto en de dokterspraktijk. M'n zoontje is net 4 maar speelt er regelmatig mee.
Hier met zijn verjaardag de trein gekregen; echt helemaal top!!! Verder heeft meneertje met sinterklaas de rails-uitbreidingsset gekregen, wat het nog leuker maakt. De kiepauto is ook populair hier. De ijsjes ook gekocht, voornamelijk omdat ik ze zo leuk vond...vallen tot nu toe beetje in het niet bij de trein en de kiepauto
Nou ik geloof dat het al genoemd werd De luxe treinset, liefst met uitbreidingset erbij. (Als je hm met een kortingsactie koopt zoals pas met 30%, is het nog leuker)
Ik heb hier jongens die van eten houden, dus ze vinden de ijs set erg leuk. Ze maken de hele dag ijsjes, en de jongste roept dan heel blij, kijk mama ijs!!! Wij hebben ook de luxe trein set, die vinden ze ook erg leuk. Verder de Cars en de Planes setjes, daar word ook enorm veel mee gespeeld.
De trein! Vooral het feit dat hij tankgeluidjes maakt vindt thijs echt helemaal fantastisch. Ik heb hem 2e hands van marktplaats gehaald. De trein rijdt niet meer zelf maar dat is juist fijner omdat het nu veel actiever speelgoed is. Wij hebben wel de weerstand van de wielen af laten halen zodat je de trein makkelijk kunt duwen.
hier ook de trein! en takel van cars! daar kan je een soort pijltje mee wegschieten, groot succes hier!