Dinsdag weer naar de weight watchers!

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke1983, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Vorig jaar ben ik in 7 weken 12 kilo afgvallen met de ww. Ging vrij makkelijk en ik was superblij dat ik eindelijk wat gewicht verloor. In totaal moet ik er 40 kilo af.
    Toen kwam ik erachter dat ik zwanger was (ongepland) dus weer gestopt.

Nu ga ik dinsdaag weer beginnen! Ik geef nog borstvoeding maar daar houdt de ww wel rekening mee. Ik ben heel benieuwd hoe het dit keer zal gaan en hopelijk haal ik nu mijn einddoel wel.

Voor mij werkt het keigoed want als je gaat wegen op zo'n bijeenkomst wil je gewoon per se afgevallen zijn :)

Nog meer mensen hiermee bezig?

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey Marieke,

Wat goed dat je het weer probeert!
    Ik heb zelf geen ervaring met het dieet, maar uit mijn omgeving hoor ik goede verhalen.

Ik zelf had flink overgewicht, inmiddels nu 20 kilo kwijt (dmv maaltijdvervangers), en wil er eigenlijk nog 10 af, maar dan op een gezondere manier.

Dus ik overweeg weight watchers wel.
    Is het geen ingewikkeld dieet door die punten?
    En kun je het zelf ook volgen, of moet je persé naar zo'n bijeenkomst?

3. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik heb het ook een tijdje gedaan en dacht ik dat ik heel gemotiveerd zou worden door het weegmoment.
    Het ging de eerste 5 kilo wel goed, maar daarna al wat minder...

Zou het liefst wel zoiets willen doen, maar vind het zonde van mijn geld. Het was 10 euro per week, plus dat ik daar natuurlijk ook nog van die repen enzo ging halen.

Succes!!!

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wat goed zeg!

mij lijkt het ook wel wat, maar wat ik me afvraag, wat doen ze nou tijdens zo'n bijeenkomst?

mijn twijfel: we zijn bezig voor de 2e, als ik zwanger ben kan ik er mee stoppen, maar je weet nooit wanneer je zwanger word, misschien duurt het nog wel maanden. weet niet goed wat ik moet doen..

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik ben net 4 week bezig geweest met modifast, nu aan het afbouwen, daarna wil ik door met wait watchers, omdat je wel gewoon eet, maar leert om gezonder te eten, en toch best veel. ik heb er een calculator bij waardoor je zelf niet echt meer hoeft te tellen, ideaal

6. Marieke1983

Je kunt het ook online volgen. Voor mij werkt dat niet, ik heb het wegen echt nodig. Ingewikkeld is het helemaal niet, alles wordt goed uitgelegd en na een weekje ken je de meeste dingen due je graag eet wel uit je hoofd qua punten.

Op een bijeenkomst bespreek je hoe het gaat, hoe je aan minder/ meer punten kan komen (te weinig is ook niet goed) en nu ook hoe je de feestdagen doorkomt. Ook worden recpten uitgewisseld en dat is fijn, ik heb nog nooit zo lekker gekookt als tijdens de ww periode ;)

Je eet idd heel veel en honger is verboden. Ik vond het zo makkelijk dat ik niet kon geloven dat ik ermee afviel.

Leeuw, ik zou gewoon beginnen. Ik raakte dus ook zwanger van de tweede, maar die kilo's was ik toch mooi al kwijt!

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik lees even mee want ik twijfel nog of ik met ww begin of 1st tijdje maaltijdvervangers.
    Wel goed voor de dames die al afgevallen zijn. Ik moet er minstens 35(!) kwijt!

8. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Hier een trouwe WW's ganger ;)
    Ben begonnen dat mijn jongste 1 maand oud was en hopelijk vanavond -10 kg.
    Ik vind het super, erg gezellig en leerzaam.

Heb al veel diëten geprobeerd, nu mijn levensstijl veranderen, dit werkt voor mij veel beter!

Succes ermee

9. Marieke1983

Ik moet er 40 ;)

Honger is bij mij de trigger om te gaan snoepen. Daarom werken vervangers niet voor mij en ww wel.

10. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Maar wat houdt het nou precies in? Hoeveel calorieën mag je per dag of werkt het niet zo? Is het net zoiets als streep-je-slank, dat je per 10 calorieën een vakje wegstreept?

Ik ben (na jaaaren van diëten en jojoën) nu ook begonnen met normaal, gezond en regelmatig te eten. En daarbij 2x in de week sporten. Maar heb geen idee of ik het nu goed doe of niet.

Deel Deze Pagina