Wij hebben hier korte spelletjes als knibbel knabbel knuisje en bert bever. Zeker vanwege de spanningsboog die ze hebben. Rummicup junior hebben we ook en de sterren gebruiken we niet. Het gaat voor ons om het aanleren van de regels en hoe het spel werkt.
Skip Bo (junior) of Monopoly (junior) enzomis vaak wel leuk. Kwartet, speed cups, memory, maar ik ben al snel begonnen met kaartspelen zoals pesten enzo, omdat ik dat zelf leuk vind. Haha, ze worden er ook snel goed in.
Onze knul was al snel mee aan het spelen met spelletjes. Inmiddels 7 en we spelen bijna elke dag wel een spelletje. Van korte spelletjes tot hele lange. Wat was rond de 4 leuk. - regenwormen (We hebben altijd de normale versie gehad omdat hij vlot is en we de eerste tijd gewoon voor hem rekende) - betoverende doolhof junior - smart games, we hebben er heel veel gehad. - moddervarkens is ook super leuk - kinderen van catan is een mooi klein begin (volgens mij niet meer verkrijgbaar dus zou ik kijken op marktplaats) - haba chop chop - stenen tijdperk junior - haba piraten. Geen idee hoe het spel heet dat is te lang geleden maar je moest diamanten in een houten schatkist stoppen en zorgen dat je weer bij de boot kwam zonder dat de ander het pakt. - dr eureka is ook hilarisch. Moet je motor is h wel wat handig zijn. We spelen zelf heel graag spelletjes dus dat is het voordeel dat hij nu ouder is dan hebben we nog veel meer keus. (Heel eerlijk kwartet, mens erg je niet, domino etc zijn niet ons soort spelletjes) Gelukkig een kast vol andere spellen
Deze vakantie ontdekt dat dochter pinguin party ook erg leuk vindt om te doen. @owly hier inderdaad ook erg blij dat we steeds meer spelletjes met een beetje diepgang kunnen doen