welke schoenenwinkel?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door douglas84, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Nu mijn dochter ook naar de psz gaat en veel buiten speelt slijten de schoenen veel sneller. Ik vind het dan zonde om 80 euro voor 1 paar te betalen en gaan dan liever voor meerdere schoenen die goedkoper zijn.

Welke goedkopere schoenenwinkels bevallen jullie en waarom?

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik haalde voor het kdv altijd "zandbakschoenen".
    Gympies van 10€ bij de Bristol, vooral zomers verkrijgbaar in alle kleuren.
    En dan vroegen ze weleens.. Hmm witte gympen? Die worden vies he?
    Ja prima..

En swinters net zo.. Nette schoenen thuis en een paar goedkopere en stevigere schoenen wat gewoon lekker vies mag worden.

3. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    dat heb ik nu idd ook gedaan voor de winter. maar mijn dochter speelt eigenlijk elke dag buiten en we wandelen ook elke dag door bos enzo. met natiigheid heeft ze laarsjes aan en zomers in de tuin een soort crocs. maar vindt paar schoenen ook wel handig.

Vandaar welke winkels zijn jullie tevreden over en hebben leuke schoenen? Van Haren, scapino, schoenenreus, bristol enz?

4. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    Ik heb voor mijn dochter van de winter schoenen gekocht bij Van Haren, elefanten waren het. Ik weet niet tot welke maat dit merk gaat, maar ik vond ze echt prima! Stevige schoen met klittenband. Ze heeft ze al veel gedragen en nog steeds zien ze er goed uit. En dat voor €35,-

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    van haren, schoenenreus, bristol, scapino. tegenwoordig zijn er in dit soort winkels eigenlijk geen slechte schoenen meer.
    ik heb vanaf het begin af aan alleen maar schoenen gekocht bij de scapino. no way dat ik 80 euro uit ga geven aan kinderschoenen. (bij normale voeten dan). echt niet nodig...
    ik heb hier altijd schoenen van kiddy kick, dr. visser, hush puppy's enz.
    meestal zo rond de 30 euro. pas nog een paar maten vooruit gekocht . normaal waren ze 35 en nu 8 euro per paar..

6. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    bij welke van deze schoenenwinkels krijg je ook nog wat advies/hulp. of moet je meten en passen allemaal zelf doen?

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij scapino willen ze nog weleens meten, bij de rest is het gewoon zoek het zelf maar uit..

Ik ga naar een gewone schoenenzaak waar ze goed meten, lengte en breedte..

Naar PSZ krijgt ze gewoon regenlaarsjes aan, kan weinig mee mis..

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik koop altijd schoenen bij Scapino en het bevalt me prima. Zo heel erg goedkoop vind ik het nou ook weer niet, 50 euro voor een paar schoenen waar ze toch maar 1 seizoen mee doen. Voor erbij heb ik altijd nog een paar gympen van de Hema ofzo. Naar de psz heeft ze nu nog gewoon haar goede laarzen aan, gebeurt niets mee, ze spelen nu toch nog amper buiten. Als dat meer wordt doe ik wel haar gympen aan.

Regenlaarsjes zijn zweterig en geven geen steun....dan kun je beter nog bij een goedkope schoenenzaak een paar halen. Ik zou daar niet snel voor kiezen persoonlijk, regenlaarzen.

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm bij ons kun je als je er om vraagt alle hulp krijgen bij de van haren en de schoenenreus.
    Maar bij de Bristol en scapino staan altijd van die scholieren dus heb me daar nooit aan gewaagd eigenlijk :)

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    De goedkope schoenen zijn vaak plastic schoenen en/of niet leer gevoerd dus zullen ook zweten..

Ze mogen binnen geen schoenen aan op psz dus het is alleen voor t buitenspelen en voor dat beetje wat ze daar buiten spelen, zal ze niets z'n overhouden..

Goedkope schoenen hebben ook een bagger pasvorm voor de smalle voeten van mijn dochter.

11. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Bij de meeste zaken word je gewoon geholpen met opmeten. Er loopt ook altijd wel een bedrijfsleider rond. En verder een beetje gezond verstand gebruiken. Ik meet ze tegenwoordig zelf op bij dat meet ding. Je kan echt zelf prima zien of ze goed zitten of niet. Je moet er bijv altijd een vinger aan de achterkant in kunnen steken. Op internet staan nog meer tips. Als je kleine bijv ineens met bepaalde schoenen veel struikelt dan kan dat een teken zijn dat ze te klein zijn. Daar heb je echt geen dure schoenenzaak met bij behorende dure schoenen bij nodig.

12. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Nelson! Net iets betere kwaliteit dan Scapino (hoewel dat tegenwoordig ook niet tegenvalt). Ik vind de schoenen daar net iets hipper en origineler. Niet spotgoedkoop maar ook niet super duur. Afgelopen week hadden ze 25% korting op alles dus had toen voor 33,- hartstikke leuke schoenen.

Deel Deze Pagina