wij hebben speelgoedwinkel dus ik ken wel leuke spellen!! hihi favoriet hier, - Jungle speed! echt enorm lachen!!!! - Set - Regenwormen - kolonisten van catan - carcassonne
leuk leuk leuk... wij spelen ook graag spelletjes we hebben monopoly 2 soorten ook 1 met dvd.. cludeo 3 soorten party en co, levensweg wil binnenkort weer eeen nieuw spel alleen voor een beetje mooi leuk spel betaal je zo 50 euro vind ik best wel veel geld eigenlijk... de laatste tijd zitten wij veel yahtzee te spelen gezellig op de bank
Set! vinden wij een heel leuk spelletje. Kun je ook online uitproberen trouwens: Set Daily Puzzle Verder Rummikub, en Monopoly komt ook nogal eens uit de kast. In de vakantie een keer Kolonisten gehuurd, ik vond het geweldig. Helaas had manlief het na 1x wel gezien
- Levensweg - Cluedo - Stratego - Phase 10 (erg leuk!) - Machiavelli - Carcassonne (met uitbreidingen) - Weerwolven (vanaf c.a. 6 mensen) - Da Vinci Code - Koehandel - Risk - Set - Rummikub - Yathzee
Onze toppers: Boonanza, phase 10, Elferspiel, en regenwormen. Vlotte spelletjes die te overzien zijn qua tijdsduur
sinds wij verhuisd zijn komen wij eigenlijk nooit meer samen met onze vrienden om spelletjes te doen. we gaan wel eens uit samen maar that's it.... de meeste spellen die hier staan ken ik niet eens wij gamen online lol