Wel spel speel je vaak? Hier speelden we altijd met vrienden, maar die zijn helaas naar engeland geëmigreerd. Dus de laatste 2 jaar bijna niks meer gespeeld. Wij hebben kolonisten van catan, risk, scrabble en uiteraard rummikub. En nog een paar onbekendere spellen.
Monopoly wordt hier nog veel gespeeld. Verder speel ik met mijn sm af en toe scrabble. Mijn man en ik kunnen echt niet wachten tot onze zoon groter is en we eindelijk spelletjes kunnen gaan doen! Levensweg, cluedo, mens erger je niet, doolhof, dr. bibber, noem ze maar op!
Hier kan ik ook niet wChten tot die van mijnoud genoeg is. Nu speel ik af en toe met mijn vriend rummikub is het enigste waar ik hem toe krijg en met me zoontje veel puzzelen
ja, ik kan ook niet wachten tot dochter ouder is. Mijn man en ik houden wel van spelletjes, maar niet van dezelfde haha. Hij houdt van strategische en kennis. En ik vind rummikub en monopoly leuk (monopoly hebben we ook). En met z'n 2-en zijn de meeste spellen niet echt leuk. Maar binnenkort een spelletjes date met andere vrienden en in de kerstperiode ook weer met familie.
Wij spelen heel vaak gezelschapsspellen met de vrienden groep: Kolonisten van catan Doolhof Atmosfear Monopoly kaart spel Salaris Triviant Titanic
Ik speel met m'n dochter regelmatig triktrak (soort backgammon) en stratego. Scrabble en Monopoly soms met z'n allen. Met onze kleuter en peuter is het veel mens erger je niet, kwartetten, 4 op een rij, dammen, memory of domino, dr. Bibber, pluk vd petteflet spel (bordspel) en puzzelen. Dus eigenlijk doen zij ook al een hoop spellen mee.
Wij spelen vaak: Kolonisten van catan maar hebben ook Europa Poorters van nieuwstad Risk Stenen tijdperk met uitbreiding talisman (favoriet) Zijn trouwens weer toe aan een nieuw spel dus ik hoop dat 999 games weer met een leuke komt rond de kerst!
Boonanza Dixit Dragon's gold Cooney Island Hotel Samoa Hier hele fanatieke spelletjes spelers! Heerlijk! Nu ook de koude maanden weer op komst zijn.
Hier speel ik met dl heel veel spelletjes, met Sinterklaas is er standaard altijd 1 spel kado, dus hebben er inmiddels al flink wat
hier geen gezelschapspellen...de kinders kunnen beiden niet echt goed tegen hun verlies. Maar een goede oplossing voor hun zijn smartgames. Die zijn dan ook op dit moment erg favoriet!!