Hoi dames hele tijd terug al een topic gemaakt over mijn zebravink baby's En nu hebben mn diamantduifjes 2 jongen! Toen wij op vakantie waren heeft mn zusje een jong ontdekt toen ze de kat, vogels en rest van de dieren kwam verzorgen en bij thuiskomst zag ik dat het er 2 waren! En jeetje wat zijn ze schattig!!!! (de andere 2 eitjes waren niet bevrucht)
Wat schattig Ik heb vroeger veel jonge duifjes gehad; het blijft echt ultiem cute om te zien; elke keer weer!
Ja het is voor mij de eerste x duifjes. Wel al zebravinken gehad. Tis allemaal zo lief dat kleine spul!
Diamantduifjes worden best vaak gehouden hoor. Zijn kleine tropische duifjes! Mama duif was net ff van t nest af dus snel nog ff een fototje gemaakt van de 2 ukkies, en man man man ze groeien met de dag groter!
Oooh, wat lief! Ik herinner me je andere topic wel. Ik wil zelf al een hele tijd lang weer zebravinkjes in huis halen..
Zebravinkjes zijn ook erg leuk! Heb op t moment weer eitjes maar steeds onbevrucht. Gister een nieuw koppeltje gehaald en wie weet dan weer jongen
Ah, jammer! Ik heb met mijn vorige zebravinkjes één keer een eitje gehad, maar die hebben ze zelf uit het nest gegooid en lag kapot op de bodem..
Dan kan het een onbevrucht eitje geweest zijn. Ik heb 2x een nest gehad maar t 2e nest kwam uit in een periode vorig jaar dat het ineens bloed heet was dus die heeft t niet gered.
Kan best zijn hoor, het was ook hun eerste. Ik vond alleen het proces van het nestje bouwen al vreselijk schattig!
Ah lief! Ik liep vanmiddag met mn vriend en onze dochter langs de vogels bij de stadsboerderij en daar hebben ze ook diamant duiven, ze zijn echt heel mooi!