gezet, geen mooie buik..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anael2009, 27 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Hoi allemaal..

Soms helpt het gewoon even om iets van je af te schrijven.. nou.. ik vind dus dat ik geen mooie buik heb met 26 weken en ben jaloers op alle bolle buiken!

Heb er soms best verdriet van.. mijn buurmeisje is echt broodmager en heeft nu zo'n mooie ronde voetbal van buiten hangen met 25 weken en die van mij hangt heel laag en puilt nog steeds vooral onder mijn navel.. nu is die van mij wel superactief en voel ik haar elk uur bijna en mijn buurmeisje voelt de kleine amper dus heb ik daar weer een voordeel..

ik ben van mezelf niet heel fors, maar had wel wat vet op mijn buik en vooral net onder mijn navel, dus heb ik nu nog steeds geen mooie ronde bal en is mijn navel ook nog niet naar voren.. dus heb soort barbamama buik.. bult navel bult..

Buikfoto's maakt mijn vriend af en toe, maar ik voel me er dan weer zo rot onder.. maak me ook zorgen of ik wel genoeg groei.. ben onder controle van de gyn en die zegt dat ze perfect groeit, maar ik zie het zelf zo slecht..

Hopelijk herkent iemand dit.. En hoe laat je het los..

dikke kus Monique

2. Lindsey1981

Lindsey1981 Actief lid

31 jul 2007
    102
    0
    0
    Nijmegen
    Ik herken het helemaal!! Heb precies hetzelfde en ik ben nou al 37 weken! Nou begin ik mijn buik een beetje mooi te vinden, maar alleen met kleren aan, hihi.

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meid ik begrijp helemaal wat je bedoeld.
    ik ben 155 en 60 kilo dus ook niet brood mager. je kunt aan mij wel goed zien dat ik zwanger ben. en heb ook een bolle buik als ik mijn zwangerschapsbroeken aan heb. maar heb ook een lage buik zeg maar ik weet wat je bedoeld ;)
    als ik lig dan is ie lekker strak maar als ik sta dan heb ik het idee dat mij buik op mijn knieen ligt.
    iedereen ziet ook aan mij dat ik zwanger ben. en ben nog maar 15 weken maar ik wil ook een strakkere buik. ik dnek ach komt vanzelf. je buik moet nog zo'n end groeien dus hij word vanzelf stevig. mijn moeder heeft het zelfde buikje als mij bult navel bult hahaha.
    en die is ook straks geworden met de zwanger schap dus komt wel alleen we moeten even geduld hebben. mijn buik is al wel rond alleen hij hangt nog wat.

liefs

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.170
    35.831
    113
    Ik heb dat ook, maar had juist een best platte buik. Bij mijn eerste hetzelfde. Toen maakte ik me ook zorgen over de groei omdat ik zo'n klein buikje bleef houden, maar dat is echt niet nodig hoor. Mijn zoontje woog 10 pond bij de geboorte, dus echt niet klein.

Maak je niet te veel zorgen hoor, als de gyn zegt dat het goed gaat, dan is dat heus zo.

5. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    mijn yoga lerares vind dat ik mijn baby zo mooi draag.. wilde haar bijna zoenen.. zij zegt dat ik mijn kleine mooi in me draag en niet voor me.. zo hoort het volgens haar.. oftewel, draag dus rond... en met die brede bekken van mij heeft ze zat ruimte..

maar wil toch liever skippybal zijn..

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Tja..ik was voor mijn zwangerschap ook zo'n Michelinvrouwtje ( maag-taille-onderbuik). Nu word ik dus wel dikker, maar in het midden, bij mijn navel, zit nog altijd een richel. Kijk maar op mijn laatste buikfoto. Ook hangt het voor mijn gevoel erg laag. Alleen als ik zit en ik en ik heb zo'n hoge zwangerschapsbroek aan, heb ik ineens een héél indrukwekkend dikke buik, die ook vrijwel helemaal rond lijkt.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o meid dit verhaal had ik zelf kunnen schrijven!
    ik vind mijn buik nog net niet vreselijk. nu begint het wel wat ronder te worden(NU PAS na 30weken BAH) maarzoals je zelf ook zei, onder navel ziet het er gewoon niet mooi zwanger uit. beetje 'hangerig' noem ik het maar ff. niet mooi strak. ik ben dus nu 30weken zwanger en tot nu toe sta ik op geen enkele foto met mijn zogenaamde zwangere buik. ik wil het gewoon niet want vind het niet mooi genoeg. het was meer alsof ik een snackbar had beroofd ofzo ipv dat ik zwanger ben. Van de week nog zo'n actie; liep met honden door de straat opweg naar uitlaat veld (tja dat doe ik elke dag natuurlijk) en kwam voor zoveelste keer buurvrouw tegen zegt ze: o ben je nou zwanger?! ehh ja ben alweer bijna klaar met de zwangeschap..
    ja toen voelde ik wel even een telleurstelling dat mensen het nu pas gaan zien, ben notebene al bijna klaar

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja idd ik draag het het liefst ook voor me dan valt het op en dat vind ik mooier.
    alles wat een ander wel heeft en je zelf niet is mooi he.
    lief dat ze dat zei. ik vindt het ook mooi als mensen het rond dragen alleen bij mezelf wil ik het voor dragen hahaha

9. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Die reacties van jullie zijn zo leuk!

bij mij hangt het beneden ook zo! haha.. de snackbar overvallen.. ik zit ook elke dag tegen mijn vriend "is het nou een zwangere buik, of een holle bolle gijs buik" hij vind dat je het duidelijk kunt zien dat ik zwanger ben, maar zelf weet ik het niet..

Ben altijd onzeker over mijn uiterlijk geweest, dus verbaasd me ook ergens niets..

kus!

10. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Ken hetzelfde gevoel...

De meeste vrouwen hebben dan een mooi bolle buik(je)... En ik zit met buik, deuk, buik...
    Vraag me eigenlijk af hoe dit komt...

Groetjes

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja die rand zit hier ook vreselijk in de weg! precies bij mn navel. dan zie je soort '2 buiken' en das niet mooi. met strakke kleding ziet het er wel leuk(er) uit. dan perst de broek en shirt het wat bij elkaar en is die streep niet meer zo zichtbaar :p om het maar even zo te beschrijven.

mijn vriend zegt ook dat je het heel goed ziet nu, maar zie beweerde dat bij 10weken zwanger zijn al haha

12. pastasalade

19 feb 2009
    15
    0
    0
    Ik ben ook niet zo blij met mijn buik, maar het begint wel te komen (ben nu 26 weken zwanger). Ik stoorde me juist vooral aan de vetrol boven mijn navel. Boven mijn navel steekt het een stuk meer uit dan onder mijn navel. Maar het begint nu meet één geheel te worden. Wat al scheelt vind ik, is om een hoge zwangerschapsonderbroek aan te trekken. Gecombineerd met je zwangerschapsbroek, wordt het ook al wat meer één hele buik. Of een strak hempje aantrekken, dat helpt ook.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja klopt dat werkt hier ook prima!

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dat het bovenste deel dikker is heb ik ook. Jammer he? Inderdaad helpt de goede hoge broek en een strak hemdje erover. Dan heb ik dus meteen een hele buik..zeker als ik zit. Dat levert ook wel weer komische situaties op. Vorige week zat ik naast een 35 weken zwangere dame. Toen we zaten leken onze beide buiken minstens even dik. En dat terwijl ik toen toch 17 weken minder ver was :confused:

15. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    aaah de buikband, broekband truc.. die gebruik ik ook.. wilde er al pattent op aanvragen :)

Ik heb gisteren mijn probleem ook al bij mijn zus aangekaart en ook die angst van het groeien.. nou ze keek me verbaasd aan en zei dat haar buik niet veel groter was geworden dan die van mij nu.. uhm.. zij droeg die van haar ook in haar bekken en vond mijn verhaal volgens mij een beetje onzin..

Ga toch maar weer me volledig inzetten om te genieten van dit alles, inclusief buikband, broekband truc!

dikke kus!

16. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Joh, vergeet dat patent maar, heb ik allang aangevraagd :) ! Sinds een week of 2-3 is mijn "deuk" op navelhoogte wel aan het verdwijnen en wordt m'n buik een geheel. Maar toch heb ik nog een deuk-trauma. Hier dus geen leuke mooie sexy onderbroekjes meer, maar van die Hema-tentbroeken die je lekker hoog kunt optrekken. Vriendlief trok trouwens ook iets op (zijn wenkbrauwen) toen ik ermee thuiskwam... :confused: boeiend! Met een goeie zwangerschapsbroek eroverheen ziet je buik er een stuk beter uit. Wees er trots op!

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hoe verder ik vorder hoe mooier ik mijn buik vind. Nu is hij mooi strak en mooi rond. In het begin vond ik hem ook minder mooi hoor. Alleen de striae vind ik jammer, maar daar is niks aan te doen.

Deel Deze Pagina