Is dit een virusje?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MissSol, Jul 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissSol

MissSol Bekend lid

Dec 20, 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Ons mannetje heeft allemaal kleine stippeltjes op vooral zijn armen en benen. Zou dit een virus zijn? Ik heb wel meer moeders gehoord met kindjes die dit zouden hebben maar weet niet of dat er ook zo uit zag. Hij is ook wat huileriger, eet wat minder en heeft soms wat verhoging(38) maar met die warmte ook niet zo gek natuurlijk en bovendien liggen er kiezen op de loer. Kan deze uitslag ook van de warmte komen of bijv reactie op de zonnemelk?

Attached Files:

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ik denk een reactie op de warmte, ik heb dat zelf ook snel. Ons meisje heeft overigens met warme dagen ook snel een temp van 37,7 ze meer een winter kindje denk ik....als het het niet vertrouwt even de ha bellen.

3. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

Apr 9, 2012
    1,410
    839
    113
    Female
    Mijn zoon kreeg ook rode stipjes, kwam door de zon, maar die trekken nu weg. Als je het niet vertrouwd even langs de huisarts.

4. MissSol

MissSol Bekend lid

Dec 20, 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Hij heeft er verder geen last van dus ik kijk het nog eventjes aan, vroeg me gewoon af of dit herkenbaar was. Vandaag geen zon hier en temperatuur buiten en in huis redelijk gezakt dus ben benieuwd of het afneemt.

Share This Page