Mondelinge overeenkomst is net zo goed een overeenkomst als een getekende hoor! En het is gewoon zo, het is "speciaal" voor hen besteld! Dus ze zit er aan vast en zal het gewoon moeten betalen.
Ik heb even met m'n vriend overlegd en we betalen het maar gewoon. Ik moet eerlijk zeggen, wanneer dit om een grote zaak bv de babydump ofzo ging ik het gewoon had gelaten voor wat het was. Het probleem is echter dat deze zaak van deze man zelf is en hij ook nog eens achter ons woont. Daarbij ben ik het volgens mij wettelijk wél verplicht omdat het een persoonlijke bestelling is geweest. Dus om niet met een schuldgevoel rond te lopen en die vent niet in de ogen durven te kijken als ik hem tegenkom betalen we wel. Maar hij is idd een tevreden klant kwijt, van mij hoeft hij geen verkoop meer te verwachten (dus uiteindelijk lijdt hij verlies, moet nog genoeg babyspulletjes hebben )
Afspraak is afspraak natuurlijk. Maar ik vind 25euro zo veel voor iets wat minder dan 1 euro kost aan productie. Dat jij de helft aanbood is toch ook mooi.
Nou ik geef die man wel gelijk hoor. Losse schroefjes verkopen ze niet want hij moest ze speciaal voor jullie bestellen. Dus moet je ze ook maar gewoon betalen vind ik. Sorry dan had je eerst beter moeten zoeken voordat je ze bestelde, en dan kan het natuurlijk nog dat je ze vind, maar daar kan die man dan niet aan doen, hij maakt nu ook kosten voor niks. (ongeacht of die schroefjes 2 euro of 25 euro waard zijn, je hebt ermee ingestemd om hem ze te laten bestellen, dus ging je akkoord met die prijs)