hey tessaw, ik dacht, ik gooi nog even snel de computer aan, wil je nog effe succes wensen! Luister maar gewoon naar wat ze willen, precies wat je zegt, laat hun alles op papier zetten en blijf zo wat dat betreft uit de luwte. En vraag ze (als je ertoe in staat bent) wat er hier nou zo fout gaat? Wat maakt hun handelen zo dat ze er bij jou bovenop zitten..... Ik lees het hopenlijk snel, liefs mij ps ik zit op de 100 dagen!!!!!!!!!!!!!!!! cool he,
Hee NiekyN, Wauw gaaf meid!! proficiat nog ff volhouden daarbinnen he?? Verloopt de zwangerschap allemaal op rolletjes?? Thnx meis dat je me nog ffies suc6 wensde!! heb ik echt nodig Ik ga inderdaad vragen waarom ze me zo op de hielen zitten want ik zou zeggen dat t hierdoor allemaal niet beter gaat.... Ik laat t morgen weten hoor hoe het is afgelopen!! X tessa
Hee, ook van mij succes voor morgen. Laat je vooral niet omver praten en laat ze idd maar eens uitleggen wat ze nou van je willen en waarom ze je geen herstelperiode gunnen. Knuf van mij!
Hee meiden, Rosao ook nog bedankt voor je berichtje!! Het gesprek is achter de rug... het is redelijk verlopen... zijn helaas wat dingen waar ik het niet mee eens ben... BA zegt gewoon dat ik kan werken nu het arbeidsconflict uit de wereld is geholpen en daardoor mijn stress nu over zou zijn.... zou het maar zo makkelijk werken... helaas is dat niet de hoofdreden dat ik thuis zit maar ja.. en ook die stress is niet 123 over... eerst van de week weer naar HA hoe t met de bloeddruk etc gaat.. Nu ben ik vanaf vanmiddag verschrikkelijk duizelig, hoofdpijn alles draait om me heen en heb ik erge buikpijn ook steken in de ribben. (volgens schoonmoeders is het dat de stress er nu uit komt) nou moet dat zo heftig zijn?? ben er echt naar van ik zak heel de tijd weg.. heeft iemand hier een rede voor?? Alvast bedankt!! X, Tessa
Hoi Tessa, MEt deze klachten zou ik toch even de vk bellen. Klinkt idd heel heftig! Succ6! Groetjes Rosa
Hee meiden, net ff lekker in een warm bad geweest en daarna lekker gegeten dus gaat nu wel wat beter als het vanavond terug komt dan bel ik gelijk naar de Huisarts(is mijn verloskundige).. heb het gevoel dat ze me weer zien aankomen ben tegenwoordig er vaste patient... heb altijd wat... Thnx meiden dat duwtje had ik wel ff nodig.. mijn man zei ook al waarom heb je niet ff de dokter gebeld... maar ja...dwars he x Tessa
Hey TessaW, Hoe gaat het nu met je? Toch fijn dat het gesprek redelijk is verlopen, waar ik nieuwsgierig naar ben is waarom ze het een arbeidsconflict hebben genoemd. Kun je dat nog aangeven? Je mag (en moet) ten aller tijde je vk bellen als je je niet lekker voelt of het niet vertrouwd. Daarmee haal je alweer een stuk stress bij jezelf weg... Ik hoor het van je.. hier gaat het echt super, begin al wel een dikkere buik te krijgen (ben van mezelf al gezet, dus krijg niet zo snel een mooie ronde toet zoals anderen).