4 dagen overtijd en negatieve test

Discussion in 'Zwanger worden' started by Drollie, Dec 31, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Drollie

Drollie Actief lid

Jul 16, 2013
    222
    153
    43
    Utrecht
    Helphelphelp..

Wij zijn deze maand gestart voor een tweede. Nu heb ik al sinds de bevalling van zoonlief (juli 2014) een zeer regelmatige cyclus. 27-28 dagen. Ook nooit meer aan de anticonceptie geweest. Alleen condooms gebruikt. Deze maand dus niets en het om de dag gezellig gemaakt in de week vd eisprong. Nu had ik dus 27 de mijn nod. En meerdere testen gedaan maar alles negatief. Alleen van menstruatie is nog niets te bekennen. Geen pijntjes niks... vreselijk dit en inmiddels zit ik dus al op 32 dagen cyclus. 4 dagen na nod.
    hebben jullie hier ervaring mee.. ?
    Ik weet echt niet meer wat ik nou moet denken.. kan ik alsnog zwanger zijn of echt niet.

2. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Vraag HA om bloedonderzoek

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,929
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Tja soms kan je cyclus een keer wat langer zijn.
    Helaas kan dit ook voorkomen als je normaal heel regelmatig bent.
    Ik zou het nog een paar dagen afwachten en dan nogmaals testen ;)

4. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Ik heb ook altijd een zeer regelmatige cyclus. Toch ben ik toen wij voor een tweede bezig waren ook een keer twee weken over tijd geweest. Helaas niet zwanger en toch uiteindelijk ongesteld geworden. Testen bleven ook negatief. Het lichaam doet soms rare dingen.

5. Drollie

Drollie Actief lid

Jul 16, 2013
    222
    153
    43
    Utrecht
    Bedankt voor jullie reacties.
    Hier nog steeds geen menstruatie. Ook geen enkel teken. Hopelijk gaat het dan maar snel doorzetten dan kunnen we verder. Heb iig geen hoop meer op ene zwangerschap.

Share This Page