Een tijd terug had ik het erover met vriendinnen, we waren wel weer eens toe aan een nieuwe uitdaging. Hoe we op paaldansen kwamen geen idee! Maarja onze fantasie sloeg op tilt, we wouden leren paaldansen en dan naar Las Vegas in een stripclub paaldansen. Dat laatse laten we maar achterwegen, maar paaldansen gaat dus echt gebeuren. Ik zag namelijk dat er bij mij op de sportschool een cursus begint na de zomer. Dus hopla iedereen berichtje gestuurd en iedereen kan ook nog eens op die avonden. We gaan er dus echt aan geloven! Ben wel benieuwd wie er hier wel eens een cursus paaldansen gedaan?
oh wat grappig! ik en mijn vriendinnen zijn het ook van plan! we zeiden tegen elkaar we moeten eens iets geks verzinnen en dan gaan we het doen ook! just for the fun en ja hoor het word paaldansen... heb er dus nog geen ervaring mee
Kijk maar uit dat je vriend straks niet een paal midden in je woonkamer gaat inbouwen want hij zal natuurlijk moeten zien wat je dadelijk allemaal geleerd hebt. Hoe betrokken is dat..
Wel 1 tip.. Let op dat je niet in een grote groep les krijgt. Dat is namelijk erg zonde. Gebruik de dag dat je les hebt absoluut geen bodylotion o.i.d. want dan 'glij' je makkelijker de paal uit.
Jaaaa aantal jaren gelden met een collega in een gekke bui ons opgegeven. Het was heel leuk maar ook heel zwaar: bereid je voor op heel veel spierpijn en blauwe plekken! Ik heb in totaal 2 seizoenen lessen gevolgd maar kwam op een gegeven moment niet meer verder omdat een aantal dingen te zwaar voor me zijn (of eigenlijk ben ik te zwaar daarvoor) dus ik bleef op een bepaald niveu hangen en deed het puur voor de workout. Ben gestopt met de lessen want had geen tijd meer, maar boven staat een paal en dochter vindt het erg leuk om daar ook een beetje om te zwieren. Heb zelfs nog een paar rondjes gedraaid aan de paal toen ik 39 weken zwanger van haar was, niks spectaculairs, gewoon ff zwieren.
Ik zei laatst nog tegen mijn vriend dat ik dat ook wil gaan doen straks (naast fitness). Maar hier in de omgeving wordt t volgens mij niet gegeven. Het lijkt me zo leuk om dat te kunnen en volgens mij word je er aardig sterk van!
Gek genoeg had ik het hier laatst ook al met een vriendin over! Meeste mannen zien het alleen maar als iets heel erg sex's/geil etc, maar het is wel degelijk een sport. Heb alleen geen idee of ik het vol zou houden.. Is ook wel een duur grapje lijkt me, of zit ik er naast?
Volgens mij is het ook een goede training hoor! Ik betaal voor 11 lessen 60 euro vind het dus reuze meevallen!
Dat vind ik wel meevallen qua prijs idd. Mij lijkt het ook wel leuk maar ik vind mezelf er te stevig voor (1,72 en 75kilo).
Nou ik ben ook niet 1 van de slankste hoor! Zolang je er maar plezier in hebt toch? Moet wel bekennen dat ik wel streng aan de sonja ben gegaan Wil het liefst ook pas met 5 kilo minder de paal in