Gezeur om op te halen speelgoed

Discussie in 'De lounge' gestart door Akira, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ja je denkt raar!

2. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik begrijp het probleem eigenlijk ook niet. Of ga het ophalen, of zeg dat je het niet hoeft te hebben als ze het snel kwijt moet.

Wat hierboven al gezegd wordt; er zouden veel mensen heel blij zijn met dit soort speelgoed. Waarom plaats je geen oproepje hier op ZP zodat iemand die meer in de buurt woont het speelgoed op kan halen?

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ohh nee ik snap je helemaal, vind niet dat je raar denkt. Ik zou precies hetzelfde hebben eigenlijk.. De boel staat haar in de weg en ze wil het graag aan jullie geven, hartstikke lief! Maar dat wil niet zeggen dat je dan maar moet wachten met bijvoorbeeld een matrasje voor de baby wat je toch echt nodig hebt bijvoorbeeld, ik snap dat dat spul eerst moet. Ennn ze heeft al allerlei alternatieven gehad om het op te bergen tot jullie wel komen, dus opzich heb je hier ook goed in meegedacht.

Dan heb je het geregeld en dan moet het ineens weer anders, zonder dat huisje. Naja oke, maar dan is het in mijn ogen heel logisch dat je het anders aanpakt want de situatie verandert. Je gaat dan niet voor de leuk even t halve land door en andermans benzine oprijden maar liever iets combineren waardoor je eigenlijk een winwin situatie hebt.. Misschien is het ook mijn zwanger hoofd dan als ik al deze (soms heftige!) reacties lees maar ik snap je helemaal.

4. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Nou ik had het gewoon opgehaald hoor:) Het kost je niks en je ziet oma gelijk even en oma jullie ook, gezellig toch?

5. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    het kost wel iets, benzine is erg duur!
    ik snap ts ook helemaal!

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik vind ook niet dat ts raar denkt. Oma wil het per se aan haar kleinkind en achterkleinkind geven, heel lief, maar als dan de afspraak verandert begrijp ik heel goed dat je niet met iemand anders auto en op iemand anders kosten door het land gaat om een paar kleine spulletjes op te halen. Dat zou pas "raar" zijn. Over "ondankbaar" maar te zwijgen (sinds wanneer ben je ondankbaar als je niet direct in de houding springt voor iemand?)

Maar ts, verder schrijf je dat de band met haar super is. De lucht is weer geklaard dus en dat is het belangrijkste.

7. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Oma kan niet gezellig naar jullie toe komen en dan direct de hele bups mee brengen? Jullie moeten altijd naar haar? Dan wacht ze maar even, tot wanneer het jullie wel uitkomt.

Drukte om niks.

Deel Deze Pagina