Jaaa, we hebben toch die mooie landelijk meubels gekocht Dressoir en de salontafel worden volgende week bezorgd, de eettafel over 6 weken en het bankstel zaterdag al.. Zo snel aan, en we hebben onze "oude" meubels nog in huis, oeps haha.. We hebben de meubels in 2008 gekocht en ik wil nu alles omgooien Wil een totaal ander inrichting.. gek joh dat ik gewoon blij wordt van nieuwe meubels haha Zegt mijn man: koop ze maar het is je kerstcadeau
Leuk!! Kan me voorstellen dat je hier blij van wordt!! Alles opnieuw inrichten en aankleden,gaaf! Ik kan ook niet wachten tot volgend jaar als ik eindelijk (weer) thuis weg ga,ben nu alles al aan het bekijken wat ik wil
Wowww lekker zeg..wou dat wij andere meubels konden halen..dure maand hopelijk over een paar maanden..vind dat white Wash zo mooi..
We hebben nu van die strakke noten meubels, maar ik ben ze zo zat.. Wilde totaal iets anders en we kwamen deze landelijke witte meubels met een teak bovenblad en ik werd er helemaal verliefd op
Heeel leuk he, Ik kan me wel voor stellen hoe je blij je bent, Want wij krijgen woensdag onze nieuwe meuebels bezorg.(Heerlijk voor de kerst) Nieuwe eethoek met 6 stoellen, nieuwe tv kast, salon tafel, buffet kast en dressior. de bank hebben we nu 3 maanden gelden krijgen geleverd.
Oja de oude tv kast heb ik al verkocht de dressior ook al op mp. en de eethoek en me stoelen nu gaan naar vrienden,(die komen ze dinsdag avond halen) heb alleen nog me me buffetkast die weg moet voor woensdag ochtend.
Dat is wel fijn dat je het 1 en ander al verkocht/weggedaan hebt. Ik zal ook eens foto's maken en op mp plaatsen, anders wordt het straks wel errug vol met zoveel meubels
Altijd leuk, alles helemaal omgooien! Vorige week hebben wij onze nieuwe meubels gehad en elke dag als ik beneden kom ben ik echt weer even helemaal blij (stom eigenlijk he ) We willen natuurlijk wel fotos zien als ze binnen zijn!