gezeur rond feestdagen

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Hier wel gedoe en geregel. Wij hebben de zondagavond erbij getrokken en kerstavond. Dit betekend nu wel dat we 2e kerstdag geen verplichtingen hebben.
    Elk jaar opperen we wel of we niet gewoon een vakantie kunnen boeken. Maar dat komt er nooit van. En ach als het eenmaal zover is vind ik het toch wel fijn om alle familie te zien.

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Daarom zorg ik altijd dat we op vakantie zijn in deze periode. Ideaal, en men weet het onder tussen dat wij er gewoon niet zijn.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nope, ik werk elk jaar op 2e kerstdag van 16.00-2.00/3.00 uur. 1e kerstdag doen we bij mijn ouders met het hele gezin.
    Schoonfamilie houdt niet van die verplichtingen dus heerlijk. Schoonmoeder en haar vriend zitten ook in Australië t/m eind januari dus niks geen drukte met de kerst :D

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik vind het elk jaar weer moeilijk. Op zich is er geen gedoe, want kleine familie en geen schoonfamilie, dus snel klaar.

1e kerstdag zijn dochter en ik bij mijn ouders, daar komen zus&zwager ook. Gezellig gourmetten en gewoon leuk.

2e kerstdag gaat ze met haar vader naar zijn ouders. En ben ik dus alleen thuis. En hoewel ik dat natuurlijk wel vaker ben, vind ik dat op deze dag toch elk jaar weer moeilijk. Kerst is juist een periode om gezellig met je familie/gezin/vrienden/dierbaren door te brengen. Maar ik zit die dag weer in mn upje op de bank. Saaaai!

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wow echt belachelijk van ze!

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Nee, hier gern gezeur. Wij hebben een eigen zaak en voor kerst hebben wij een hele drukke periode. Daarom zijn we op kerstavond lekker thuis met wat lekkere hapjes en een kerstfilm. Mijn ouders wonen een eind bij ons vandaan dus daar gaan we 1e kerstdag heen. 2e kerstdag moeten we smorgens werken en daarna gaan we naar mn schoonouders.

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Geen gezeur, ik maak me er ook gewoon niet druk om. Met schoonouders eten we niet gaan we overdag of op kerstavond naar toe, wanneer het ons uitkomt. Met mijn moeder kook ik altijd voor broers met aanhang, oma's en ons gezin. En 1 dag kook ik een apart kinderdiner voor onze kindjes en dan daarna eet ik lekker samen met mijn man.
    Als ik ergens geen zin in heb dan ga ik gewoon niet of mensen dat nu wel of niet willen. Het is ook onze kerst en de eerste keer krijg je daar gezeur over, jammer dan. Nu zeurt niemand meer ;)

Deel Deze Pagina