Lisa heeft van haar broer de waterpokken overgekregen. Op zich is het onschuldig alleen lastig, maar ze heeft het extreem erg gekregen. Haar hele lijfje zit vol, vooral haar hoofd en buik. Het is zo zielig en ik kan er maar weinig aan doen. Wie heeft er goede tips om het voor haar een beetje dragelijk te maken? De huisarts zegt dat je er weinig aan kan doen, de gel die ik bij mij zoontje gebruikt heb mag ik niet bij haar gebruiken (vanaf 2 jaar). Mentholpoeder helpt niet echt, ik weet het niet meer. Het is zo zielig
stop haar maar in een badje van havermout. het is een bende dat snap ik maar het werkt wel. succes meid ik hoop dat het snel beter gaat. ik geloof wel dat je der rekening mee moet houden dat als ze het voor hun 2de jaar krijgen ze der nog niet immum voor gemaakt worden en ze het nog een keer kunnen krijgen.
Ik heb het zelf ook met 2 maanden gehad en nagevraagd bij de huisarts omdat ik zelf op een kinderdagverblijf werk en die zei dat als je het voor het 1e jaar een klein beetje krijg er dan een kans is dat het nog een keer terug kom. ALs je dus helemaal onderzit het eigenlijk niet meer terug kom omdat je lichaam dan wel genoeg antistoffen aanmaakt. Ik heb het zelf dus ook niet mee gekregen gelukkig. Maar die havermout schijnt wel te helpen. Sterkte ermee
edith; hoezo een benden?? Je stopt gewoon een washandje vol met havermout, doet dat in het badje en 'wast' haar met de smurrie die eruit komt als je in het washandje knijpt. Na het badderen helemaal insmeren met Calendula lotion van VSM.
ikben van de makkelijke #-o ik gooide het gewoon in het badje en dan kind er in kind afspoelen en klaar. maar goed dat mijn oudste het kreeg was hij 2 en half. dat was makkelijker