wat zijn jullie plannen het weekend?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaChantal, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    dit weekend word het prachtig lenteweer! heerlijk!

gaan jullie nog wat leuks doen?

morgen moet ml gewoon werken en boodschappen doen.
    zondag gaan we denk ik even naar de geitenboerderij, of naar een grote speeltuin :)

2. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Morgen op bezoek naar mijn mama en zondag misschien een naar de zee.

Zal wel nog wat fris zijn, maar is zoooo lang geleden en verlang echt eens naar de zee.

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik moet zaterdag werken & zondags gaan we de geisers ophangen op de camping & daar beetje rommelen.. :)

4. Koon

Koon Niet meer actief

Morgen ga ik naar een nichtje, lekker ergens een terrasje pikken denk ik. Zondag gaan we naar de dierentuin (hebben een abonnement).

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Morgen wat rommelen en boodschappen, zondag met een hele groep vriendinnen/moeders van school naar de kinderboerderij en speeltuin.

6. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    vanmiddag ff naar de kinderboerderij in uden
    morgen komt me moeder
    er is hier braderie dus daar ff kijken
    en zondag dagje rotterdam

7. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Mijn dochter heeft een shetland pony, die haal ik zaterdag met de fiets vanaf stal naar "huis" zodat ze samen met de buurkindjes in de gezamenlijke tuin (we hebben ook een eigen tuin, maar ook een met hekjes omheinde gezamenlijke tuin) het beestje lekker kunnen poetsen en erop rijden. De buurkindjes vinden dat geweldig en mijn dochter vind t leuk dat ze dan het rondje welke we altijd met de hond lopen, nu met haar pony kan rijden.

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Zaterdag werken en zondag wandelen en naar het pannekoekenhuisje in het heuvelland

9. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Morgen ff winkelen met de kinderen en 's middags misschien naar de speeltuiin

Zondag gaan we met de oudste naar Rotterdam, naar de voorstelling van Ice Age on ice :D
    En daar ook ff rondlopen/winkelen/lekker eten ;)

10. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
    Bevallen hoop ik!!!! :D

11. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Vandaag een morgen werken. Zondag een gezellige dag met een stel vrienden en dan gourmetten.

12. Talvi

Talvi Niet meer actief

Jamila is morgen bij haar oma, wij gaan dan fijn een eindje rijden op de scooter. Ik denk dat we een leuk park in de stad gaan opzoeken. Zondag wordt het superweer dus dan gaan we met zijn drieën lekker wandelen en even wat eendjes zoeken. Vanmiddag is mijn vriend vrij,dan gaan we ook een uurtje wandelen.

13. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Morgen naar zwemles met alyssa, belastingaangifte doen en om het gezellig te maken komt een goede vriendin met de kids. (Haar man doet onze belasting)
    smiddags gaat mn man weer verder met klussen en ga ik denk ik buiten de boel op orde brengen.
    Zondag gaan we denk ik lekker wandelen en naar de speeltuin.

14. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    De tuin een beetje aapjes proof maken. Er liggen her en der nog stenen en stoeptegels. Ook willen we het zand in de zandbak ff verschonen en het speeltoestel schoonspuiten. Dan kunnen ze lekker de tuin in :)

15. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja wij gaan ook weg! Hebben een stacaravan op de Juliana Hoeve in Renesse hoewel alles pas volgende week open gaat is wel de strandtent open dusssss spullen pakken en gaan! Helemaal zin in in joehoeeeeee!

16. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    morgenmiddag met de kindjes en mn moeder wat leuks doen, nog geen idee wat. s avonds komen twee vriendinnen film kijken en zondag gaat mn man denk vast in de tuin rommelen en ga ik het terras schoonmaken. de kindjes gewoon buiten spelen

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Morgen geen echte plannen maar zondag denk even lekker wandelen bij Delftse Hout,speeltuintje en bakkie doen.Wonen vlakbij het strand maar dat valt vaak toch weer tegen qua temperatuur en ook niet de auto kunnen parkeren.

18. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vriend moet zaterdag werken maar ik zag dat het tuincentrum hier op zondag open is, dus daar fietsen we dan lekker even naartoe. Eens kijken of ze nog wat fleurige bloeiers hebben voor de achtertuin :)

19. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Morgen ben ik jarig:D.
    En ik moet werken:(.
    Maar morgen avond gaan we met "the family", broodjes en frietjes eten in de plaatselijke kroeg/eetcafé.
    De meisjes gaan daarna logeren bij mijn zus en haar vriend.
    Zondag gaan mijn man en ik een dagje samen weg, ik denk terrassen en naar de bios.

20. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik ga de hele dag in mijn bed liggen!!

...........

Moet helaas de nachtdienst in vanavond voor 3 nachten....:x:(

Deel Deze Pagina