Foto's van de kinderen, wat doe je ermee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sterre82, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nou de titel zegt het al een beetje. We schieten aardig wat foto's van onze kids en tot nu toe heb ik alles wel netjes bijgehouden, laten afdrukken en ingeplakt maar ik moet toch toegeven dat het behoorlijk wat werk is. Nou zat ik te bedenken wat ik anders zou kunnen doen, maar wat? Ik vind het toch leuk om af en toe weer eens alles te bekijken enzo.
    Dus, wat doen jullie met de foto's? Op een cd zetten, via internet een album maken om zoveel tijd?

2. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik bewaar ze op de computer (en op internet als back-up).
    Ben van plan om per jaar een fotoboek te maken, digitaal en dan af laten drukken.

3. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Ik zet ze op een cd (laat ze ook in mappen op de pc staan, je weet maar nooit) en soms laat ik foto's afdrukken en maak ik een normaal foto-album. Maar eigenlijk maak ik altijd een album online en die bestel ik dan. Dan wordt dan meestal een jaar album of een specifiek onderwerp zoals vakantie.

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij maken van elk jaar een cd. Niet per kind maar van alles bij elkaar. Daar zetten we leuke muziek onder van die periode en bewerken we een beetje. Zo zet je ze ook nog eens aan op de tv, heel leuk.

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Wij zetten ze op de externe harde schijf en maken van tyd tot tyd digitale fotoalbums. Heel leuk om terug te zien!

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik maak digitale dagboeken er van ... als je wil weten waar dan Pb me maar ... mag geen website plaatsen hier.

7. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Ik wil 1x per paar jaar via internet een fotoboek maken. Heb tot nu toe twee albums. 1 van de eerste maand en 1 van haar eerste jaar.

8. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik heb van de geboorte, de eerste 6 maanden en 6mnd tot een jaar gemaakt. Alle extra fotos op een cd gebrand en voorin geplakt per album. En dan wil ik denk ik per jaar of 2 jaar verzamelalbums maken op diezelfde manier.

9. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ik brand ze per maand op cd en zet dan de leukste/belangrijkste in een aparte map op de pc en 1x in de 3 maanden maak ik online een album. Eerst liet ik ze afdrukken maar door ruimtegebrek nu over op online albums. Stuk dunner als een geplakt album haha

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Dank jullie wel voor de tips!

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nu op de computer en elke week maken we weer een backup op een externe harde schijf.

Straks als de kinderen iets groter zijn ga ik eens aan de slag met albums maken.

Daar heb ik nu de tijd niet voor.

Deel Deze Pagina