Ik wil met pasen lekker cupcakes maken om mee te nemen als we naar mn ouders gaan. Ik doe er dan nog glazuur overheen en wil ze dan ergens mee versieren. Het leukste is natuurlijk gele dingetjes. Ik kom zelf alleen niet verder dan gele mini m&m's. Mn vriend kwam al met banaantjes ( die snoepjes) maar ik vind dat veel te groot voor op een cupcake. Wie heeft er nog een leuk idee voor gele versiering??
Kan je niet van (gele) marsepein leuke dingetjes maken? Google maar eens op Paas Cupcakes en dan afbeeldingen, heeel veeel voorbeelden Zoals; Google Afbeeldingen resultaat voor http://overtaarten.nl/wp-content/uploads/2010/03/IMG_49432.jpg
nou zo handig ben ik nu ook weer niet. Die cupcakes en het glazuur zelf maken, zover reikt mijn capaciteit eigenlijk Dus ik was eigenlijk op zoek naar bestaande dingen
Misschien kun je met marshmallowfondant iets van paashaasjes ofzo maken? Is heel makkelijk te maken! Kun je googlen
je kan in een taartwinkel al wel leuke 'paas' papiertjes kopen waar je je cupcakes in bakt Wilton Combo pack Sweet Spring - Taartshoppie
Je kan soms bij de xenos/AH van die suikerbloemetjes kopen. Die zijn dus al kant en klaar en die kan je dan in je glazuur drukken als het nog niet hard is zodat het blijft zitten. Erg schattig.
Toevallig vandaag bij AH de allerhande meegenomen. Daar staan wat ideetjes in. Volgens mij kun je hem op de site ook inzien.
marsepein kan je gewoon bij de kookwinkel kopen.. kant en klaar en is alleen even het vormpje uitsnijden
Die banaantjes kun je ook in kleine blokjes snijden en dan in een bepaalde vorm leggen ofzo, of gewoon strooien. Verder zou je ook stukjes witte chocola kunnen nemen, (gebroken wit is bijna geel? ) Paaschocolaatjes, van die chocolaatjes met die discokorrels, die zijn er rond pasen vaak in groen en geel. Van de kleurendrop (die staafjes) de gele dropjes alleen nemen? Nou, dat was het wel geloof ik
wat dacht je van gele tumtummies, gele smarties, gele rijstekorrels ( van die zoete kinderdingetjes, volgens mij is dat gepofte rijst), gele jelley beans. Je hebt ook van die snoepjes voor kinderen ( ik eet ze zelf ook wel eens) die heb je in roze, gele en oranje variant, ze ze klein en je schudt ze vanuit het doosje zo in je mond, ik ben even kwijt hoe die dingen heten. Probleem is wel dat als je dat koopt je met al die andere kleuren blijft zitten haha zit er wat tussen voor je? Duik lekker de super(markt) in op of een snoepwinkel en SLA JE SLAG!! Leuk idee trouwens!! Laat je het resultaat nog even zien?
limmeke, even het vormpje uitsnijden??? haha, jij kent mij niet zeker rozemarijke en sunshine1976, ja op zulke kleine dingetjes zat ik te wachten. Dummies bedoelde je zeker???? Heerlijk!! Dat ik met die andere kleuren blijf zitten is geen punt hoor, mmmmm. Ik zal het resultaat showen, ik maak er toch een paar proef van het weekend.
wat je ook kunt doen is botercreme maken. Dit doe je door bijvoorbeeld 125 gram poedersuiker en 125gram roomboter te mengen. roomboter eerst 10minuten mixen en dan beetje bij beetje de poedersuiker er door en dan gele kleurstof wel voor voedsel natuurlijk er door heen te mengen. Dit kun je vast wel ergens kopen,weet natuurlijk niet waar je woont maar in een taartwinkel of online, je hebt ze van wilton en spectrum en dan in een spuitzak en er dan toefen van spuiten op je cupcake. Moet je maar eens googlen naar cupcakes met toefen. Heel veel succes er mee, ben benieuwd naar je resultaa(r)tjes
Bij de jamin verkopen ze spekjes in de vorm van paaskuikentjes. Die zijn erg leuk om op een cupcake te plakken. puntzak spekkipjes - jamin - Jamin webshop
aah fruithagelslag is ook een leuk idee!! Wel grappig hihi ik zie je al helemaal staan overal maar dat gele kleine spul uitvissen! Dummies dat was het inderdaad! Veel plezier met het geknutsel!
bij de xenos hebben ze vaak met pasen wel een strooibus met gele strooisel. zitten dan 4 verschillende dingen in. mini eendjes, geel suiker, bolletjes en nog wat. Je hebt de strooibus in de supermarkt vaak in de prinsessenvariant. Ze hebben meestal ook van die sjablonen. Kun je dan ook eendjes of eieren ínkleuren.