Ongewenst zwanger?????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meis21, 26 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis21

    meis21 Nieuw lid

    26 okt 2005
    1
    0
    0
    student
    Gooi
    Hi iedereen,

    was even aan het kijken naar de eerste symptomen die jullie hadden en maak me steeds meer zorgen. Ik wil nl niet zwanger worden. Ik ben nl 21 en aan het afstuderen en gewoon nog niet toe aan zo'n grote verandering.

    Ik heb veel symptomen en ik vraag me af of ik mij zorgen moet maken.
    Ik ben misselijk voornamelijk 's ochtends en begin middag en 's avonds, 's ochtends is het er gewoon als ik wakker ben en 's middags kan het komen door een geur of een smaak van iets.
    Ik heb krampen in mijn vagina (dezelfde die ik heb als ik ongesteld ben).
    Ik heb gevoelige tepels maar zelf zo erg dat ze een beetje open zijn.
    Ik heb pijn aan mijn onderrug en moet vaak plassen. Voorheen moest ik nooit 's nachts mijn bed uit om te plassen nu wel twee keer. Ik ben ook erg moe en heb veel hoofdpijn.

    Het probleem is dat ik de pil vaak 'door' slik en dat ik dus al een tijd geleden ongesteld ben geweest. Ik zou dus ook mijn god niet weten hoelang geleden ik bevrucht zou moeten zijn als het inderdaad zo is. Ik houd nu een stopweek met de pil (vanaf maandag). Dus het is sowieso even afwachten.

    Ik vraag me af of iemand een idee heeft of ik mij inderdaad zorgen moet maken en wat ik het beste kan doen.

    Alvast bedankt!
    En voor de dames die wel graag zwanger willen worden ik wens jullie het beste en veel succes en geluk!
     
  2. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Sorry kan je er niet verder mee helpen.

    Maar als ik jou was had ik er een testje tegenaan gegooid.

    Succes!
     
  3. Niet meer actief

    Ben je je pil een keer vergeten of wel eens ziek geweest of diarree gehad of antibiotica geslikt of iets dergelijks?

    En anders is er altijd nog een heel klein kansje dat je door je pil heen bevrucht bent. Maar die kans is maar heel klein omdat je hem ook nog eens doorgeslikt hebt. Want dan wordt de kans op een miskraam weer groter.

    En anders eens testen dan weet je het zeker!
     

Deel Deze Pagina