Gisteren kwam ik erachter dat ik onder mn keel/hals gezichtsbeharing heb... Gelukkig heel licht blond, dus je ziet het bijna niet... Weet dat dit kan door de hormonen tijdens je zwangerschap... Maar gaat dit nog van zn eigen weg of moet ik er iets tegen doen?
Hou op over haren!:x Toen ik zwanger was merkte ik dat mijn been en okselhaar meer/dikker werd, kon niet eens meer scheren met een scheermes Het groeit nu nog steeds als kool, ik "maai" het af met een elektrisch scheerapparaat. Dan maar vaker dan al dat gemartel met scheren onder douche wat toch niet werkt! Baal wel, het word minder glad. Echt last van meer beharing in gezicht heb ik niet, wel vaker van die "oma-haartjes" op mijn kin, jakkes:x Die trek ik eruit met een pincet. Gelukkig zijn ze blond, dus niet snel zichtbaar, maar het idee dat ze er zitten.... Enige waar ik blij mee ben qua haar; dikker hoofdhaar, heb al een flinke bos van nature, maar tijdens zwangerschap en nu nog(bijna 10 maanden later), mag ik niet klagen over mijn hoofdhaar. Veel sterkte, ik hoop dat het weer over gaat!